babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 9 lutego 2024

9.02.2024 Szarość ...

 tak jednym słowem można opisać dzisiejszy dzień a właściwie to już wiele dni . Raz , że pogoda koszmarna , na zmianę deszcz, śnieg , gradobicie i paskudny wiatr , wiszący w powietrzu smog to jeszcze nieustające zadymy w kraju. O politykach to nawet wspominać nie warto , a dziś jeszcze rolnicy zablokowali drogi . W życiu tylu traktorów na raz nie widziałam . Jechało to wszystko przed naszymi biurowymi oknami dobre pół godziny jeśli nie lepiej . Co jeden to większym "John Deerem" Tak do końca tego nie pojmuję , nie są to biedni ludzie , skoro stać ich na ciągniki za półtoramiliona każdy. Jeśli nawet w kredycie lub leasingu to i tak muszą mieć na obsługę zobowiązań. A znając kilku okolicznych rolników to tym bardziej nie pojmuję . No cóż... Nie chce mi się ostatnio nawet myśleć o tym świecie. Staram się zająć własnymi, przyziemnymi sprawami . Dziś szczególnie , bo w niedzielę szykuję zaległe imieniny. Zrobiliśmy więc mnóstwo zakupów i tym razem nie zamierzam iść na skróty i zrobić wszystko sama.  Jutro sobie wszystko przygotuję a w niedzielę tylko dokończę. Zapowiada mi się dzień domowy , ale ostatnio takie najbardziej lubię. 


4 komentarze:

  1. Wywiad z naszym lokalnym działaczem powinien przybliżyć problem rolników. Rolnikiem nie jestem :) nie mam warsztatu pracy pod chmurką. Nie muszę dbać o zwierzęta przez 365 dni w roku. https://gazetaolsztynska.pl/lidzbarkwarminski/1013512,Dzisiaj-kolejny-protest-rolnikow.html Przyjemnego świętowania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paru rolników znam , takich wielkoobszarowych 300 hektarów + , też narzekają .A z tym obecnym konfliktem to wiem o co chodzi , czytam wiadomości najróżniejsze. W sumie trudno odmówić im racji . Sam się ten problem nie rozwiąże. Ale jak to u nas , zero organizacji i jakiegoś systemowego działania. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Pewnie jesteś gospodarczo zajęta. Udanego spotkania. Ja też jutro wśród garów, ale bez entuzjazmu. Ale maskaradę potem pójdę zobaczyć. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , trochę się napracowałam , ale jestem prawie gotowa. na jutrzejszą imprezę. Buziaki.

      Usuń