babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 4 lutego 2024

4.02.2024 Mimo wszystko pozytywnie

 Tak, mimo smutnych okoliczności dobrze było spotkać się z rodziną . Większość to już mocno siwe głowy. Nawet moja kuzynka , córka najstarszego z braci ojca , choć o 10 lat młodsza ode mnie. Nie chcę być złośliwa ale trochę mnie to na duchu podniosło. Mimo wszystko nie jest ze mną tak źle. Ucieszyłam się ze spotkania z nią i z kilkoma innymi. Kiedyś spotykaliśmy się często , jeździliśmy do siebie w odwiedziny a jako dzieciaki zaliczaliśmy niezliczone przygody . Na stypie było też trzech kolegów wujka z wojska. Ci faktycznie spotkali się by go wspominać .Rozmawiali o wujku przez cały obiad . Siedzieliśmy na przeciw nich i ... nooo sporo nasłuchaliśmy ciekawostek z życiorysu wujka. Dość wcześnie się ludzie porozjeżdżali a my pojechaliśmy jeszcze  do kuzyna do domu , na kawę i pogawędkę. Wróciliśmy dość późno. A dziś spokojnie. Za oknem potężny wiatr , co nie zachęca do spacerów , małżonek odsypiał miniony tydzień , a ja pospałam po obiedzie. Kiedy jak nie w niedzielę ? 

2 komentarze:

  1. Kolej życia i dobrze, że były wspomnienia. I spotkanie rodzinne. A teraz był czas na niedzielny odpoczynek. Dobrego tygodnia Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kolej rzeczy ale są i dobre wieści, inny z moich kuzynów zostanie dziadkiem . Buziaki!

      Usuń