babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 4 listopada 2023

4.11.2023 A jednak ...

 plany działkowe udane. Jak to się stało, że o 6.05 wciąż lał deszcz , a o 8.00 gdy wyjeżdżałam na zakupy już były suche chodniki i tylko gdzie nie gdzie jakaś kałuża ? Nie mam pojęcia - przyroda po prostu potrafi. Około 11.00 gdy wyjeżdżaliśmy na działkę świeciło słońce . Trochę nam zeszło , bo potrzebowaliśmy kamyszki do podsypania dookoła krzaczków posadzonych w ubiegły tydzień . Nie wiem czy to nie sezon i nie sprowadzają czy może właśnie sezon i zapotrzebowanie wzrosło ale nie było. Trzy markety objechaliśmy zanim się znalazły. Nie zupełnie takie jak  chciałam ale mogą być. I jak już podsypaliśmy to wygląda całkiem ładnie. Tak poza tym definitywnie zakończyłam pracę w warzywniku , podsypałam nawozu i niech sobie wypoczywa do wiosny. A poza tym porządków ciąg dalszy . Małżonek wyczyścił rynny z liści , o naspadało całe mnóstwo , zdemontowaliśmy zniszczoną pergolę i obcięliśmy jeszcze jedną gałąź gruszy. Ułożyłam też kawałek chodnika wzdłuż płotu  za domkiem z reszty płyt ze starej ścieżki. Będą na tym stały skrzynki z poziomkami. Posadziłam w lecie 4 krzaczki i jeszcze teraz kwitną  po raz kolejny. Wyjątkowo im to miejsce służy. Ślicznie dziś na działkach i mimo pory roku bardzo kolorowo. Ze dwa razy jeszcze pojedziemy dokończyć pracę i przyjdzie czekać na wiosnę .

4 komentarze:

  1. Jak to się fajnie czyta. A zwłaszcza o tych poziomkach. I najważniejsze, że pogoda dopisała. Miłej niedzieli. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te poziomki to nas zadziwiają , Wciąż są zielone i kwitną , nawet mają owoce, choc za zimno,zeby dojrzały,

      Usuń
  2. Też byłam pewna, że nici z wyjazdu na grzyby, ale po 9-ej się przejaśniło. Pojechałyśmy w lasy i po 3 godzinach była fuura grzybów. Było co robić po południu! 🤗
    Macham! fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że fotkę tym zbiorom zrobiłaś i się pochwalisz ? Buziaki!

      Usuń