babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 19 listopada 2021

19.11.2021 Piątkowo

 Jak na piątek to dużo się dziś działo. Ogólnie rzecz biorąc do zwykłego tempa z ubiegłych lat daleko , ale dzień pracy był intensywny.  Koniec roku bliski więc trochę się zaczęło kręcić . Niechby się pokręciło do końca roku. 

Przysłali nam projekt kartek świątecznych. Tyle się dziś działo, że nie zdążyłam wysłac odpowiedzi, że akceptuję , zrobię to w poniedziałek.

Autko zastępcze obczaiłam , choć mam opory żeby nim jeździć , bo nie moje .  Może sie przyzwyczaję , przynajmniej do czasu zakończenia naprawy. 

Zaskakująco szybko przyjechały  malachitowe spinki , które zamówiłam dla mężusia na prezent. Spodziewałam się ich dopiero w grudniu. Są śliczne. I już się cieszę na myśl, że je sprezentuję mężusiowi. Dobrze, że go nie było, będzie miał niespodziankę. 

Po południu pojechaliśmy znów do Poznania załatwiać sprawy inwestycyjne ; ciąg dalszy tych z ubiegłego piątku. Czas pokaże co z tego wyniknie. 

Jutro będziemy mieli wnusiów na przechowaniu , przynajmniej na klika godzin. Młodzież idzie na pogrzeb koleżanki. Dziewczyna około 30-tki . Nie miała szans , pęknięcie tętniaka.  Parę dni chłopaków nie widzieliśmy więc będzie fajnie.

2 komentarze:

  1. Smutna taka wczesna śmierć.
    A u Ciebie pogodny piątek i niech przełoży się na weekend. Buziaki

    OdpowiedzUsuń