babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 listopada 2021

15.11.2021 Dziś bez fajerwerków.

 Właściwie to nawet nie mam dziś o czym pisać . Jakimś cudem rogale , które wysłaliśmy przed Św. Marcinem dotarły w dwa miejsca dziś. Ludzie się ucieszyli ale mnie jest trochę głupio , bo mam wątpliwości czy jeszcze się nadawały do jedzenia . Parę dni minęło. 

Zamówiłyśmy kartki świąteczne z wydrukowanymi życzeniami i naszym logo . Jak zwykle w naszych firmowych kolorach .  

Jutro spotykamy się z likwidatorem szkody na moim aucie . Ciekawam co z tego wyniknie. Na wszelki wypadek zaprowadziłam dziś do naszego zaprzyjaźnionego mechanika , kilka posesji od naszego biura zresztą , żeby sprawdził co jest uszkodzone , bo facet raczej będzie chciał zminimalizować szkodę , żeby jak najmniej wypłacić . Tak robi większość ubezpieczalni. 

Odświeżyłam moje szydełkowe ozdoby na choinkę i wykrochmaliłam. Ponaprawiam jeszcze te co się nadwyrężyły na przestrzeni lat .  I tyle na dziś 

4 komentarze:

  1. Czyli u Ciebie Święta w tle zaczynają pachnieć. Dobry pomysł z tym podwójnym oglądaniem auta. Przezorny zawsze ubezpieczony. Miłego dnia. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i już wiem ,że miałam rację. Święta - żeby nie wnuki, nie miałabym ochoty się w to bawić, atmosfera nie jest za ciekawa tak ogólnie.

      Usuń
  2. Uwielbiam twój sposób pisania, nie lejesz wody tylko piszesz konkretnie i to mi się podoba, tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń