babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 16 listopada 2021

16.11.2021 Dołująco

 się zrobiło tak w sensie ogólnym i dobrze się nie zapowiada . Już wiemy, że rok zamkniemy wynikiem najsłabszym od 6 lat i nadal nie wiemy na czym stoimy i jak będziemy funkcjonować w roku przyszłym. I znów mamy wzrost zachorowań i jeszcze większy  wzrost  głupoty antyszczepionkowców.  Znów mam takie poczucie braku kontroli , a to na mnie bardzo źle działa . 

W tle myślę , o świętach , choć bez entuzjazmu , tym razem raczej jako frajdę dla wnuków . I musiałam sie zabrać za świąteczne zakupy już teraz , bo na półkach towar jeszcze z ubiegłego roku a nowego brak. No i za miesiąc rodzinne pieczenie pierniczków ; dzieciaki wciąż chętne . 

Wiadomość o odwołaniu koncertu  Nightwisch jednak się potwierdziła. Odwołałam więc rezerwację w hotelu . Kiedy się odbędzie na razie nie wiadomo. Na pocieszenie zamówiłam sobie tunike. Taką bardziej wyjściową w kolorze oliwkowym . Kiedyś lubiłam ten kolor, potem na długo mi minęło , ale od jakiegoś czasu znów mnie do niego ciągnie . Zobaczymy jak mi się sprawdzi . 

W sprawie mojego auta był dziś likwidator i tak jak przewidywałam ; zaniżył wycenę . Jutro czeka mnie znów przeprawa z odwołaniem , ale auto zastępcze mi przysługuje i jutro je dostanę . Przyda się , bo dojazd do pracy to jakoś sobie zorganizuję i bez , ale dojazdu do matki i załatwiania różnych spraw  w późniejszej porze już nie bardzo. 


5 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis, to jest ekstra w blogach, że nawet na ten sam temat każdy wypowiada się trochę inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba normalne w realu też. A wpis... Hmm, ten akurat do najciekawszych nie należy , pisałam już ciekawsze . Miło Cię widzieć na moim blogu.

      Usuń
  2. Tak głupota antyszczepionkowcow straszna. Ja jestem zadowolona, że w Italii wprowadzili obowiązek dla osób pracujących. Nie chcesz płac za testy.
    To nic, że trochę demonstracji. W ogólnym rozrachunku jest na plus. Mimo, że jest wzrost zakażeń. Ale to w stosunku do tego, co było kropla.
    Oliwkowy lubię. Przykro, że znów koncert odwołano. Ale lepiej, bo ludzie w Polsce dalej niereformowalni. Trzeba wierzyć, że nowy rok będzie lepszy, bo nic innego nie wymyślimy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby był lepszy. Wiesz , ja wciąż powtarzam ,że są dwie metody zwalczania zarazy; szczepienia i restrykcje . Jeśli ktoś się nie chce szczepić powinien poddać się restrykcjom i tyle. Jest wybór , każdy sam może zdecydować, ale u nas jak zawsze, kompletny chaos i degrengolada .

      Usuń
  3. Świetna praca właśnie, takiej inspiracji szukałem.

    OdpowiedzUsuń