babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 26 czerwca 2021

26.06.2021 Sobotnie sprawy

 Lato ! I to już takie na całego. Dziś z zieleniaka przyniosłam mnóstwo pyszności ; czereśnie, truskawki, agrest , młode warzywa i ogórki do zakiszenia . Dziś nie miałam czasu , ale jutro to zrobię . Już od rana zaliczyłam jazdę z matką . Zrobiłam jej zakupy , bo wczoraj synowa odkryła, że babcia ma pusto w lodówce i mi zameldowała. Zawiozłam rano , przy okazji codziennego mierzenia ciśnienia . Otworzyłam lodówkę i mało nie padłam, jak zobaczyłam jak  zapuściła. Na dodatek powyjmowała jedzenie z zamrażalnika i o nim zapomniała . Wszystko się zepsuło. Co miałam zrobić , zanim cokolwiek  włożyłam , umyłam lodówkę. No i foch na całego; obraza majestatu dosłownie. Na koniec zmierzyłam ciśnienie i sobie poszłam .  A potem to już było bardzo pracowicie . Okleiliśmy z małżonkiem pokój taśmami do wykładzin , rozłożyliśmy wykładzinę , co wcale takie łatwe nie jest . Po drodze ja wstawiłam trzy ładunki prania i naolejowałam blat od komody, mężuś przykręcił resztę gniazdek i karnisze , potem zasiadłam do maszyny do szycia ( cud ,że w tym bałaganie się zmieściłam) i uszyłam nowe firanki. Kupiliśmy już dawno, ale jakoś nie zabrałam się , żeby przyciąć i obszyć . Jak już karnisze były gotowe , to się zabrałam . Po godzinie były gotowe . Zdążyłam nawet je zawiesić . Na koniec jeszcze pojechaliśmy szukać bocznych listew przypodłogowych pod wykładzinę . Stare wyrzuciliśmy, bo były popękane i nie dało się odkleić ze środka taśmy. U nas nie było , wiec ruszyliśmy do le roy. Tam mieli ale brakowało kształtek narożnikowych . No to stanęło na tym ,ze nie bierzemy, jedziemy dalej . Znaleźliśmy za trzecim podejściem , w sklepie z wykładzinami niedaleko ikei. Jutro ciąg dalszy przywracania mieszkania do stanu używalności; składanie łóżka , ustawianie komód , przyklejanie listew bocznych , podłączenie kinkietów ; zobaczymy ile da się zdziałać.   Po woli mnie to drażni, już bym chciała efekt końcowy widzieć . 

2 komentarze:

  1. Jeszcze musisz wykrzesać z siebie trochę cierpliwości a efekt Ci to wynagrodzi. Jestem pewna i sama nie mogę się doczekać. Korzystaj z lata. My jemy brzoskwinie bo sezon. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już bliżej niż dalej , przed urlopem damy radę.

      Usuń