babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 22 czerwca 2021

22.06.2021 "Kocham " aktualizacje

 w kompie. Rozwaliło mi wszystkie ustawienia, dostępy do blogów ; nawet własnego , zniknęły wszystkie zakładki, odnośniki, historia i co tylko mogło to znikło. Po kilku nieudanych próbach i podejściach do postawienia na nogi tego wszystkiego zaryzykowałam i włączyłam synchronizację i jakoś ruszyło, ale czy to się uchowa , czy też zniknie to nie wiem. Po co komu te aktualizacje , skoro sprawiają problemy.

Tak poza tym to się dziś byczę. Mieliśmy podziałać coś nie coś w domu , ale odpuściliśmy . Kilka dni ciężkiej pracy dało nam sie we znaki. No trudno; ma się swoje lata i się tego nie przeskoczy. Odpoczywamy . Nadrobimy jutro , a jak dobrze pójdzie to w weekend doprowadzimy dom do użyteczności po tym bałaganie związanym z malowaniem. Przynajmniej takie mamy plany.

Nad Wielkopolską szaleją nawałnice. Nas tym razem oszczędziło i nawet za bardzo nam nie popadało. Nie daleki Poznań zalany i to tak , że we wszystkich wiadomościach mówią o tym jak o klęsce żywiołowej . Podpoznańskie miejscowości też .Cieszę się ,że nas ominęło; nie chciałabym powtórki z 2017 . 


4 komentarze:

  1. U nas tylko pokropiło! I nareszcie można oddychać!
    Odpoczywać należy po każdym wysiłku zwłaszcza wtedy gdy gorąco!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , już się nie wkurzam ,że czegoś nie daję rady od razu.

      Usuń
  2. Widziałam zdjęcia i martwiłam się o Was. Na szczęście dobrze. Odpoczynek konieczny. Inaczej się później za nadgorliwość pokutuje. Też nie rozumiem tego co stwarza problemy. Oby działało. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie , ale te aktualizacje są i trzeba je robić , to robię , a od rozumienia mam nawiedzonego informatyka w domu.

      Usuń