babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 21 czerwca 2021

21.06.2021 Mogę tylko leżeć

 i czekać aż się ochłodzi, bo nawet myśleć mi się nie chce od tego upału. Zresztą nikomu się nie chce . Telefony odebrałam słownie trzy , wszyscy snuli się po biurze i okolicy jak mary po piekle . Dobrze, że mamy klimkę , to się jakoś w biurze dało wytrzymać. Z tematów remontowych to przyjechała dziś większa lampa czyli ta średnia, bo największy model na razie nie osiągalny. Trudno ; jak się nie ma co się lubi... Mężuś nie mógł się doczekać i jak tylko do domu wróciliśmy zabrał się do instalowania . Lampy wiszą , prawie wszystkie gniazdka i wyłączniki też podłączył. Lampy robią wrażenie . I pięknie się wpisują w klimat , który wymyśliłam. Jeszcze trochę i będzie koniec . Sama też się doczekać nie mogę , żeby efekt końcowy zobaczyć. 

4 komentarze:

  1. No to lada moment piżama party będzie!😊

    OdpowiedzUsuń
  2. No to lada mom my zobaczymy fotki. Też czekam. A upał. Moje zdanie znasz. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila cierpliwości , pokażę na pewno. Póki co walczę z kompem. Zniknęły mi wszystkie ustawienia. Nie mogę nigdzie wejść , muszę jakoś odzyskać dostępy.

      Usuń