babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 23 czerwca 2021

23.06.2021 Jutro pierwszy dzień lata

 co- nie?  Niby już jest ale astronomiczne , to prawdziwe dopiero jutro. Porobiło się z tymi początkami , ale jak dla mnie to zawsze był 24.06 więc dla mnie lato jest od jutra.  Dziś Dzień Ojca, na który zjechała się rodzinka . Załapali się na lody z bitą śmietanką ,  truskawkami i likierem kawowym . Majster z pomocnikiem w tym czasie malowali drzewka w sypialni. Pięknie wyszło , choć niestety poprawka konieczna , bo odparzył się tynk. Majster obiecał poprawić w poniedziałek , z dwóch powodów ; jeden to taki , ze musi dobrze wyschnąć , a drugi , że mają do poniedziałku inne zlecenie . Ok. Poczekamy. Sama zresztą też bym sobie z tym poradziła od biedy , ale skoro się zobowiązał... Ekipa i szef wyglądają jak by wprost z festiwalu Castle Party wrócili , albo koncertu metalowgo , ale są dobrzy w tym co robią . Nawet nie nabrudzili przy tej robocie. 

Tak poza tym jutro znów trochę świętujemy ; imieniny mojej matki i urodziny młodszej synowej. Na jakąś kawkę się zjedziemy. 

I co więcej ? A jakże: nasza narodowa eskadra patałachów znów przegrała, choć jak twierdzą nasi faceci się starali . Nie wiem , może ; dla mnie to i tak jest tylko nudne latanie za piłką z jednej strony boiska na drugą . Nie znam się na tym i tyle i nawet nie lubię. Zwykle droczę się tylko z chłopakami typując wynik meczu . Tym razem nic nie mówiłam ,żeby nie podpaść , ale wynik i tak przewidziałam .  

Zamówiłam sobie bluzę dresową i sportową sukienkę z kapturem , na urlop. Bluzy nie mam a sukienek nigdy za dużo i nie będę na urlop zabierać żelazka , żeby kiecki sobie odprasowywać . Zamierzam zapakować takie, które nie wymagają prasowania i tak samo koszulki dla małżonka. A wyjazd już 10 lipca więc za wiele czasu na dopracowanie szczegółów nie zostało. Miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Najważniejsze, że remont na końcówce i że znowu rodzinne spotkanie. Bawcie się dobrze. Dla mnie też początki lata dziwne. Porobiło się w astronomii. A urlop bez żelazka popieram. 😊😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień pracy więc spotkanie było krótkie tym razem . Przywrócenie domu do użyteczności to chyba większe wyzwanie niż remont.

      Usuń