babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 7 stycznia 2021

7.01.2021 Taki sobie dzień styczniowy

 Właśnie sobie uświadomiłam , że to już nowy rok na pełnym rozbiegu . Praca w normalnym trybie , zamówienia, faktury , zamknięcie roku ( już definitywne i nieodwołalne) , telefony , klienci itp.  Przy okazji sprawy do mojej koleżanki z podstawówki , aktualnie sekretarki w sądzie dowiedziałam się ,że zmarła na covid inna nasza koleżanka z klasy i kolega ; ale o nim wiedziałam już dwa miesiące temu. Słabo. 

Tak poza tym zwyczajne sprawy , nie ma się specjalnie o czym rozpisywać. Cały dzień pada śnieg , ale temperatury od 0 do +1 więc mokro i mało przyjemnie .  Uszczęśliwił mnie Cellebes prezentem urodzinowym w postaci rabatu 50zl jeśli zamówię na 150 zł ciuchy. Odkąd z Quelle przerobili się Cellebes zamawiałam ze 3 razy z tego jeszcze raz odesłałam i nagle takim ważnym klientem się okazałam, że aż rabat mi przyznali. Ciekawostka ... 

No dobra , żeby tak całkiem nudno nie było pochwalę się tym i owym . Parę fotek. 

Takie zimowe widoczki powitały mnie dziś rano , kiedy wybierałam się do pracy i oczywiście auto do odśnieżenia. O 7,40 gdy robiłam fotki panował jeszcze półmrok - chyba z powodu zachmurzenia  




I robótkowo ; ukochana panda najmłodszego wnusia w nowym ubranku i z poduszeczką - michu jest niemożliwie wyświechtany , ale mały nigdzie się bez niego nie rusza 



I ... jak by tu ... opłaciło się skończyć 60 lat ; dostałam cudne prezenty 



Biżuteria jest srebrna z topazami mistycznymi - bardzo trudno sfotografować , bo kamień opalizuje zielono-różowo , ten akurat z przewagą zieleni  i oczywiście dodatki: łańcuszek , zakładka do książki i próbki bardzo mocnych , wschodnich perfum - jak to na ottomanii . 


4 komentarze:

  1. Jesteś warta wszystkich brylantów świata, i tyle!
    Serdeczności Wór posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Kochana ! Takiego komplementu tu mi nikt jeszcze nie powiedział! Buziaki!

      Usuń
  2. I zima piękna i prezenty cudowne. A Panda w nowych ciuszkach prezentuje się super. I styczeń wszedł w koleiny codzienności i tak ma być. To jest NORMALNE. Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , to "normalne " to jakieś deficytowe jest ostatnio. I niech tam; byle do wiosny .

      Usuń