babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 5 stycznia 2021

5.01.2021 Niby pada

 śnieg . Chociaż chyba bardziej deszcz . Jeśli w nocy zamarznie to będzie jutro "wesoło". Na szczęście jutro nigdzie nie jadę i nic nie muszę więc się tym nie przejmuję. Zamierzam skorzystać z dnia wolnego i trochę porządku w szafach zaprowadzić , a potem włączyć sobie samograja i zasiąść z książką na kanapie. I niech mi ktoś spróbuje w tym przeszkodzić!   Dziś kurierzy dotarli w miarę wcześnie więc o 14.30 byłam już w domu. Zdążyłam uszyć poduszeczkę dla pandy i dokończyć sweterek. Ukochany miś najmłodszego wnuczka ubrany i ma na czym spać . 

Wieczorem wybraliśmy się na spacer , ale mocno skróciliśmy  , bo mokro i zimno . Mało przyjemne tak moknąć.  Oglądamy film z 2011 roku "Epidemia Strachu" . Fabuła pokrywa się niemal dokładnie z obecną sytuacją pandemiczną . Rozwój wypadków jak przy covidzie. 

 

4 komentarze:

  1. U mnie śniegu tylko połowa została, a na dodatek teraz pada śnieg z deszczem i pewmie jutro będzie z owu szaro!
    A tak się cieszyłam na wywijanie łopatą - super gimnastyka dla ramion! I nie wyjdzie chyba! 😉
    Macham Cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, też się trochę na poranną gimnastykę z szypą do śniegu nastawiałam , bo pierwsza do firmy dojeżdżam , ale jak to u nas- dziś już po śniegu nie ma śladu. Buziaki!

      Usuń
  2. Muszę poszukać na zwierzątku tego filmu. Nie widziałam, ale już słyszałam, ze są filmy, które dokładnie obrazują obecną sytuację. Sprzed lat filmy o dziwo. No ale Verne też wiele rzeczy przewidział. Odpoczywaj. ja mam rodzinny obiad i zepsutą zmywarkę wiec humor raczej wredny. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo sobie myślałam ,że Verne wiele lat przed jej powstaniem przewidział bombę atomową . Popsuta zmywarka to jest poważny problem , wiem cos o tym . Mimo wszystko miłego spotkania

      Usuń