babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 16 grudnia 2020

16.12.2020 Jakoś dziwnie

 w tym roku. Nastrój mało świąteczny , żadnych spotkań, życzenia co najwyżej przez telefon , upominki dla klientów przez kuriera lub pocztę . Ludzi na ulicach mało , choć teraz w ostatnie dni trochę się ruch zwiększył , ale to nie to co zwykle. Kolejni znajomi z dodatnimi testami siedzą w domu na kwarantannie... I ta niepewność jutra ... Nie podoba mi się to. Nie tak powinny sie toczyć przygotowania do świąt. 

W pracy wariactwo , jak to przed końcem roku . Siedzimy obie w papierzyskach aż  pod grzywki i końca nie widać. 

Tak poza tym staram się wypoczywać i wykurować . I chyba mi się udaje . Czuje się dobrze , kaszel mi nie odpuścił , ale właściwie to bardziej pokasłuję co parę godzin niż kaszlę . Do piątku minie.  Z wczoraj upieczonych gwiazdek zmontowałam choinki , a kilka ozdobiłam lukrem, głównie po to ,żeby swój pomysł wypróbować. Mam zgrabny dozownik z buteleczki po azjatyckim czy też meksykańskim sosie. Wymyśliłam ,że się nada do lukru . Nadaje się , choć trzeba się trochę postarać , bo lukier gęsty a  otworek w buteleczce maleńki. Jutro szykuję wszystko do piątkowej działalności piernikowej. 

Chciałam wrzucić fajną zimową piosenkę z klimatycznym teledyskiem , ale nie daje się pobrać, a szkoda. 

6 komentarzy:

  1. Też zauważyłam ten brak nastroju. Dziwne to będą Święta. Takie nieswiateczne. Staramy się i chyba nic z tego nie wychodzi. Kuruj się dalej. Ku chwale pierników. Uścisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastrój trzeba sobie stworzyć jak słusznie zauważyła Zielonapirania , toteż tworzę jak mogę , choć nie szczególnie mi to w tym roku idzie.

      Usuń
  2. W radio to nawet mówili, że markety puste. No to sobie może jutro zakupy zrobię?
    Z nastrojem to nie ma co się oglądać na obcych, samemu go sobie zrobić trzeba, dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , nastój zależy od nas. Zakupy , ja na razie odpuszczam , mam co mi potrzebne , a reszta poczeka.

      Usuń
  3. Jakieś zawsze są, albo więcej albo mniej! Ja Wam, sobie i Wszystkim życzę, aby były spokojne i zdrowe!☃️🌲🍾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie i twoim bliskim życzę tego spokoju i nadziei na normalność . A nastrój , jakoś się odnajdzie.

      Usuń