babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 17 grudnia 2020

17.12.2020 I jak tu się cieszyć

 świątecznym nastrojem . Kolejne ograniczenia ; od 28 .12 do 17.01 ,  w tym godzina policyjna w Sylwestra i Nowy Rok. Tego nawet w stanie wojennym nie było . Wręcz odwrotnie ; na Sylwestra 1981 godzina milicyjna została zawieszona - choć mało kto świętował wtedy poza swoim domem. I znów zamykają się sklepy i galerie. Nowy rok zapowiada się źle. 
Ale co mi tam . Jutro rodzinne pieczenie pierniczków , w sobotę dekorowanie choinki i pakowanie prezentów, a potem już tylko smakołyki, kolędy i czekanie na pierwszą gwiazdkę . Dalej jak do świąt nie wybiegam . Sylwester we dwoje ... Czemu nie , zresztą . 
Na razie urwanie krawatki w firmie . Kończymy ostatnie zlecenia , zostało jeszcze jedno, które niemożliwie się przeciąga , właściwie od ogłoszenia pandemii w marcu ; znów kogoś nie ma , nie można wejść , bo coś tam itd. Może się uda przed końcem roku , albo zaraz po ... 
Jakiś dzień przecenionego krawata był chyba dzisiaj, bo we wszystkich sklepach ( byłam w trzech) z modą męską były w tej samej cenie i wszędzie w promocji. Oczywiście zamiast jednego , który miał być dodatkiem do prezentu mężusia  kupiłam dwa  w tym samym sklepie. No dobra, nie mogłam się zdecydować , który wybrać. Dołożę oba. 
Gdyby mnie jutro tu nie było , to znaczy, że utonęłam w lurze , albo przysypały mnie cukrowe perełki.  

6 komentarzy:

  1. Wszystko do góry nogami. Ale u nas też godzina policyjna. Tylko że przez cały czas. Święta we dwoje koniec roku i Nowy Rok też. Mamy włoskie ograniczenia do 6 włącznie czyli Befany.
    Na razie można podobno się przemieszczać w obrębie prowincji. A tak naprawdę to już mi się wszystko poplątało. Uściski i nie utop się i nie przyklej gdzie nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też trudno się połapać , jak w tym memie z Miałczyńskim , który wrzuciłaś u siebie

      Usuń
  2. Przygotuj sobie na zmianę kilka fartuszków, bedzie łatwiej się odkleić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyje chyba w innym świecie, bo jeszcze nie dotarły do mnie te sensację:) mam tyle ciekawych zajęć, że nawet jednego portalu internetowego dziś nie otworzyłam, a z tego co tu czytam, to nadal nie warto tracić na to czasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie warto, bo człowieka krew zalewa , ale wiedza to potęga.

      Usuń