babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 30 listopada 2020

30.11.2020 Puchnę z dumy

 Rzadko wstawiam jakieś linki , ale dziś muszę to zrobić . Pod linkiem kryje się filmik i opowieść . Nasz miejski portal się tym pochwalił, mój synalek wypatrzył i mi sprzedał a ja jako dumna lokalna patriotka nie mogę się nie pochwalić . Już wyjaśniam o co chodzi . Otóż nie tak dawno temu nawiedził nasze miasto kucharz- celebryta czyli sam pan Robert Makłowicz . I muszę przyznać ,że dobrze odrobił lekcję i z gwary poznańskiej i znajomości regionalnych potraw i co najciekawsze i za co mu ukłon posyłam z historii naszego miasta . Kto ma ochotę zobaczyć  odsyłam do linku.  

Dodam tylko, że o tej cukierni , którą prezentuje RM kilka razy wspominałam tu na blogu . Wnuk jej właściciela - seniora , wciąż czynnie prowadzącego ten biznes odbywał w naszej firmie praktyki zawodowe , a  krewna seniora , chyba szwagierka , ale pewna nie jestem - już nie żyjąca niestety,  uczyła mnie geografii w podstawówce. Wspaniała , starej daty belferka , taki chodzący dobry przykład , ale to inna historia . A wracając do filmu pana  Makłowicza , to jest tam pokazana jeszcze jedna restauracja , całkiem nowa , ledwie kilka miesięcy istniejąca ( nie byliśmy w niej jeszcze ) , serwująca potrawy regionalne . Sądząc po opinii RM to nie byle jaka .Wystarczy popatrzeć na jego rozanielony wzrok , pożądanie w oczach i zachwyt na twarzy . Fakt , że wypieki z zabytkowej cukierni nie mają sobie równych . 

A oto link : ( nie wiem czy zadziała , ale można znaleźć - tytuł "Makłowicz po Polsce odcinek 25) 

https://www.youtube.com/watch?v=M-6wjrcs2qg


6 komentarzy:

  1. Obejrzałam wiele filmów Maklowicza, zaraz i na ten zerkne. Podoba mi się, że do swoich programów wprowadza elementy krajoznawcze, turystyczne. I nawet niewiele mnie odchodzi, że o nim mówią, iż wcale nie umie gotować:) Nawet jak nie umie, to świetnie to udaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podejrzewam ,że z tym gotowaniem to u niego raczej średnio, ale programy ma fajne .

      Usuń
  2. Uwielbiam Makłowicza. Od zawsze. I pooglądam naturalnie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię i kiedyś naprawdę dużo programów z nim obejrzałam , teraz mniej , jak to u mnie z braku czasu

      Usuń
  3. Oglądałam, oczywiście! Bardzo lubiłam jego programy podróżno-kulinarne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie opowiada , czy równie dobrze gotuje , nie wiem . Podejrzewam ,że nie koniecznie.

      Usuń