babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 27 października 2020

27.10.2020 Będzie gorzej

 Dzieje się w kraju . Kobiety nie odpuszczają , zaraza też niestety . Nie wiem , na co liczyła ekipa rządząca rozpętując to piekło akurat w środku pandemii, ale jeśli chodziło o to ,żeby uniknąć zadymy , to im się nie udało . Kobiety się wściekły i wyszły na ulice  nie tylko w dużych miastach , ale też w małych miejscowościach i nawet na Podkarpaciu i w Małopolsce , nawet w tym osławionym Kraśniku. Akurat tamtych stron nie żałuję i uważam, że do sytuacji jaka zaistniała ręki przyłożyli głosując na tę oczadziałą ekipę a teraz się oburzają na durne decyzje . Było myśleć zanim się oddało głos. I tak myślę , że jeśli faktycznie opublikują ten wyrok niby- trybunału to będzie o wiele gorzej. I obym w złą godzinę nie powiedziała.  Jak sobie dziś pooglądałam sytuacje z sejmu jak się Kaczyński chował przed kobietami za plecami straży marszałkowskiej to mi się scena z Seksmisji skojarzyła i słynne " kobieta mnie bije" . Ale tak naprawdę to wesoło nie jest , zwłaszcza po oświadczeniu prezesa wszystkich prezesów. To było nic innego jak groźby pod adresem protestujących , zapowiedź represji i nawoływanie do - nie chciałam użyć tych słów , a niestety muszę ; rozlewu krwi. 

Tak poza tym to codzienność , powtarzalna i mało ekscytująca. Dzwonił dziś brat mojego ojca , żeby mi odradzić przyjazd na groby babci i dziadka . Nie zamierzałam w tym roku choć bardzo bym chciała . Syn , synowa i wnuczka wuja chorzy na covid . Z objawami choć o łagodnym przebiegu. Dwaj starsi synowie mieszkają osobno więc ich ominęło. dziś też dowiedzieliśmy się , że nasz zaprzyjaźniony medyk rodzinny i jego rodzina również chorzy i też z nie zbyt ostrymi objawami .  Cień zarazy pada już całkiem blisko. Możemy tylko być ostrożni i liczyć ,że nas ominie. Trzymajmy się . 

6 komentarzy:

  1. Dzieje się! HISTORIA!
    Uważajcie na siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się . No tak, dzieje się historia , tylko czemu mam ciągle w głowie 13 grudnia ?

      Usuń
  2. Moja córka medyczka przeanalizowała swoją chorobę grypopodobną z lutego i doszła do wniosku, że przeszła wtedy Covid, jak i po po kolei cała reszta obsady w pracy, oprócz jednej koleżanki, co była wtedy na miesięcznym urlopie. Teraz w październiku na Covid poparty testem zachorowała tylko ta jedna koleżanka, reszta zdrowa. Bo ma antyciała? Tak, że wielu z nas może już dawno przeszło chorobę i nie ma się co trząść. Bardziej się przejmuje tym głupim kaczynskim i jego próbą zaprowadzenia dyktatury; że też tego cholernika żadna zaraza nie bierze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, coś w tym jest ; na przełomie stycznia i lutego chorowali wszyscy w moim otoczeniu. Mnie ominęło, choc dwa dni miałam z klasycznymi objawami; bólem głowy i dusznościami , lekkim drapaniem w gardle. Po dwóch dniach mi przeszło ale reszta z moim mężem włącznie przeszła to znacznie gorzej. Mąż w szpitalu miał robione testy , ale nie wykazały przeciwciał więc sama nie wiem.
      Wiesz jak z tym kurduplem jest - złego diabli nie biorą .

      Usuń
  3. Moja corka też twierdzi ze przeszla convid w lutym. Moze i te przeciwciała działają . Jednak lepiej na zimne dmuchać.
    Jak Kaczynskiego nie zmiecie to może dojść do tragedii. Odpukać. Trzymajmy się Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpukać ... Też myśle ,że mogliśmy przechorować. Trzymajmy się

      Usuń