babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 31 października 2020

31.10.2020 Dziś będą dwa wpisy

 nie , żebym miała coś szczególnego do opisania . Sobota jak sobota ; trochę biegania po mieście , troche ogarniania chatki , parę telefonów . Ogólny luz , że tak powiem . Nie przemęczam się dziś , bo nie chcę. Dostałam porządnie w kość w tygodniu i wcześniej więc kiedyś muszę odpocząć . Upiekłam kawałki dyni , jutro wykorzystam je do dyniowego chlebka . Czas sobie płynie leniwie , płoną świece i pachnie herbatka ... No i żeby podbudować nastrój , taki halloweenowy gift i piosenka .

Znalezione w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy 

Teatr Korez - "Tam gdzie rosną dzikie róże" - w oryginale śpiewają Nick Cave i Kylie Minogue



4 komentarze:

  1. Chlebek dyniowy... Ja w przyszlym tygodniu ugotuje zupę dyniową .
    Dyni tu ci dostatek. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupkę dyniową już gotowałam w tym roku. W ogóle bardzo lubię dynię .

      Usuń
  2. To ja poproszę o przepis na dyniowy chleb. Córka-Wiewiórka przyniosła ogromną dynię, będzie jak znalazł!
    CiP podrzucam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być ogromna. Na jeden chlebek potrzeba 4 łyżki piree z dyni. Podam przepis we wpisie.

      Usuń