babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 23 października 2020

23.10.2020 Sprawy babusine

 Mężuś wrócił wczoraj , zjechał prosto do firmy i od razu zaczął telefony od klientów odbierać i umawiać roboty. Najwyraźniej mu tego brakowało. Wypoczęty i lekko odchudzony , co mu dobrze zrobiło . Dobrze, że już wrócił , będę spokojniejsza. Rodzinka wsypała się pod wieczór witać dziadka , dzieciarnia ucieszona , bo się za dziadkiem stęsknili.  Nowa, lepsza jaskinia dziadkowi do gustu przypadła i nawet nie marudził , że wywaliłam część mebli i przemalowałam resztę.  Na noclegu mamy wnusię , już od wczoraj , odwiozłam ją do szkoły , przywiozłam , nakarmiłam jedynie słusznym babcinym jedzonkiem czyli naleśnikami , poszliśmy wszyscy na długi spacer , a teraz oglądamy bajki na netflixie. 

Tak poza tym wczorajszy dzień mnie załamał ; teoretycznie mnie już temat nie dotyczy , ale krew mnie zalała i rzucam częściami ciała i najstarszymi zawodami jak nie przymierzając pijany furman. Potencjalnie sprawa dotyczy mojej synowej , przynajmniej jednej , za parę lat będzie dotyczyć wnuczki, w dalszej przyszłości żon moich wnuków ;  gdzie do jasnej cholery my żyjemy ?  Do czego to podobne żeby w XXI wieku o życiu i zdrowiu kobiet decydowała garstka oczadziałych starych dziadów i bab, którym się próchno z dup sypie  razem z klechami ?  Pisowska banda nie cofnie się przed żadną podłością . Całą duszą jestem po stronie protestujących i jeśli się dowiem ,że i u nas się taki protest zapowiada , wezmę w nim udział , choć zwykle tego nie robię . Nie chce mi się nawet tego komentować. 


8 komentarzy:

  1. Też mnie szlag trafił na to hucpę pisowską! Też mam Wnuczki. Jedna już w związku luźnym, druga dopiero w średniej szkole! Ale czy będą miały jakikolwiek wybór? Strach się bać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo co gorsze ; pisowskie pomysły czy koronawirus

      Usuń
  2. I ja dzisiaj cała w nerwach.
    I mamy to na co się zanosilo przed wyborami. Nic tylko wziąć gleboki oddech. Bo to jeszcze nie koniec. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanosiło się ,to jasne jak słońce, ale dawali 500+ i inne plusy , a to wyłącza myślenie . taki mamy durny naród

      Usuń
  3. Kompletna bezsilność i złość , niepewność co jeszcze ? Też nie spalam i poleciały brzydkie epitety . Super , że już po "wywczasach" K. Wszedzie dobrze , ale w domku i własnej firmie najlepiej. Pozdrawiamy gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia . Właśnie , bezsilność jest dziś chyba dominująca

      Usuń
  4. Wczoraj obejrzałam filmy z protestów. I rozpłakałam się z żalu i bezsilności, że żyjemy w czasach, których trzeba będzie się wstydzić.

    OdpowiedzUsuń