babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 21 października 2020

21.10.2020 To już jutro

 na szczęście . Mężuś wraca jutro, już ma potwierdzone, że jutro go wypisują. I dobrze, bo robi się coraz groźniej.  Dziś rano się dowiedzieliśmy, że siostra naszej młodszej synowej z rodziną trafiła na kwarantannę . Nauczyciel ich syna zakażony więc całą klasę z rodzinami wysłali na kwarantannę , tyle ,że to ostatnie kretyństwo jest , bo kontakt mieli w ubiegłym tygodniu , a kwarantanna ich obowiązuje od dziś. Ilu ludzi mogli zakazić , jeśli , któreś załapało?  No ale nad tym nikt już w kraju nie panuje . Jest totalny chaos. A obiło mi się dziś o uszy , że i ciężkie przypadki w mieście odnotowano . Nawet nie chce mi się tego sprawdzać. 

Auto w leasingu już po naprawie ; wszystkie uszkodzone części wymienione na nowe . Szybko poszło , jak już udało mi się procedury przejść to serwis uwinął się w trzy dni.  

Starszą synową zakwalifikowali do ponownego przeszczepu nerki , ale kiedy to będzie i w jakich okolicznościach nikt nie wie , zwłaszcza teraz gdy panuje pandemia. Ale to i tak pozytywna wiadomość . Z tą przeszczepioną nerką przeżyła 13 lat , ale to nie jest dane raz na zawsze , zwykle po 10 latach trzeba ponawiać . 

Jutro i po jutrze mam wnusię więc i obowiązki babcine . Tata wyjeżdża na delegacje na Mazury a mama zabiera się dla towarzystwa, bo to długa jazda . Normalnie wnusia też by jechała , uczy się tak świetnie ,że jeden dzień nieobecności różnicy by nie zrobił, ale ma ważny sprawdzian z angielskiego , taki przekrojowy od początku roku więc musi zostać . No to babcia musi się zająć . Wnusia cała szczęśliwa, bo dziadziuś wraca i ona się bardzo cieszy , bo tęskniła . Dzwoniła do dziadka i dziadek do niej , ale to przecież nie to samo. 

Dziś wciąż jeszcze mam luzik i z tego korzystam. Czytam i popijam ulubioną herbatkę. 


4 komentarze:

  1. Dobrze że wraca i dobrze że będzie Wnusia. A wirus. Brak slow na nonsensy.Trzymajmy się.***

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że sobie weźmiesz "wolne" od Firmy ! Ja bym to zrobiła na Twoim miejscu!
    A tak w ogóle, to cieszę się razem z Wami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężuś do firmy przyjechał prosto z Kowanówka i zrób tu sobie wolne !

      Usuń