babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 24 września 2020

24.09.2020 Wyjazd coraz bliżej

 Dziś poszyłam co niezbędne , plus dwie maseczki dla wnuczka , bo szkoła wydała zarządzenie, że mają co dziennie mieć świeżo wypraną . No to mu uszyłam i będzie miał na zmianę ; jedną na sobie , drugą na kaloryferze . 

Nie wyspałam się , nerwy mnie zżerają. Za dużo mi się wszystkiego na łeb zwaliło . W pracy drzwi się nie zamykają od dwóch dni. Co chwilę ktoś po coś przychodzi , aż nadążyć trudno , ale przynajmniej się coś dzieje. Na jutro umówiłam się z naszą księgową . Mam parę spraw do obgadania , bo to i nowe przepisy i parę zmian trzeba wprowadzić . Jest o czym dyskutować, ale to jutro. 

Jakoś dziwnie szybko czas ucieka . Ledwie do domu wrócimy a już wieczór . Kupiłam nowy numer "Mojego Mieszkania" ale jak na razie nie zajrzałam. Zostawię sobie na samotne wieczory. 

Dziś rekord zachorowań na chinskiego wirusa ponad 1100. Za chwilę będzie zderzenie ze ścianą. I obym w złą godzinę nie chlapnęła .

7 komentarzy:

  1. To przytule Cie na dobranoc i lepszy nastroj. Czyzby kaloryfery grzaly? U mnie o 22 na placu bylo 20 stopni. Wracamy do hasła " trzymajmy się ".***

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas wyraźnie Ci przyśpiesza! Małżowi pewnie też, oby tylko w sanatorium skutecznie się rehabilitował i choć trochę odseparował się od spraw zawodowych. Wiem, że to niełatwe, ale w jego sytuacji konieczne!
    Znając życie, jak każda z nas, poradzisz sobie ze wszystkim ! Mocno wspieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go znam , to będzie myślał o firmie bez przerwy , ale zakładam ,że zajęć będzie miał sporo i siłą rzeczy się odetnie . Jak będę już bardzo w dołku i nie wyrobię , to wsiądę w auto i przyjadę do Ciebie na grzyby - tak sobie dziś pomyślałam.

      Usuń
  3. O byłoby super! Jestem jak najbardziej za! Przy okazji oderwałabyś się od codzienności chociaz na dzień, dwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywnie nad tym myślę od wczoraj bo mi się też ten pomysł podoba, chociaż wyjdzie , że bezczelnie się wprosiłam. A serio , to zależy , bo zgadywaliśmy się z chłopakami, że zrobimy remont w pracowni , zobaczymy jak nam to pójdzie.

      Usuń
  4. Jakie bezczelnie???? Czas najwyższy!🤗

    OdpowiedzUsuń