babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 22 września 2020

22.09.2020 Wkurzyłam się

 i to solidnie . Dotąd mi nie odpuściło i nie wiem czy w najbliższym czasie odpuści. Miałam powód , ale mniejsza o to. Zobaczymy jak się sprawy dalej będą miały . 

Tak poza tym to nic szczególnego , w pracy wszystko toczy się normalnie, w domu też na zwolnionych obrotach jak przez ostatni miesiąc. Od jutra pakuję małżonka na wyjazd. Właściwie mamy już wszystko przygotowane. Jak przetrzymam te trzy tygodnie ? Nie mam pojęcia. Wszystko będzie na mojej głowie. Od jutra jesień . W tym roku nie mam żadnych dekoracji. Jakiś taki ten rok mało sprzyjający uprzyjemnianiu sobie życia. 

6 komentarzy:

  1. No cóż zycie często daje nam w kość. Powoli wypuścisz nadmiar pary. I znowu okaze się że jesteś niezniszczalna. Bo my tak mamy. Przytulam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje mi ostatnio , że hej! Ten rok paskudny jest i tyle.Dzięki za przytulasa.

      Usuń
  2. "Polska baba w tym przeciągu tysiąc lat ",dasz radę K będzie zarządzał zdalnie .Minie jak z bicza strzelił.Dzwoń ,jestem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zarządzaniem zawsze dawaliśmy radę, ale różnych ciężkich spraw mi się nazbierało i muszę się z tym zmierzyć .Odezwię się jak się trochę ogarnę .

      Usuń
  3. Nie mam wątpliwości, poradzisz sobie bez problemu! Najważniejniejsze,by Małż dobrze sie rehabilitował!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi, musi się rehabilitować i to jest ważne. A że inne sprawy mnie przerastają to inna bajka , ale dam radę , co nie?

      Usuń