babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 23 września 2020

23.09.2020 Jesiennie ?

 Niby to już jesień , ale pogoda wcale nie jesienna. Przyjemne , polskie lato . Żeby nie trochę żółtości na drzewach można by pomyśleć , że to środek lata.  Nie wiem czy się cieszyć , bo przecież takie pomieszanie z poplątaniem w pogodzie niczego dobrego nie zapowiada. Choć oczywiście przyjemnie się chodzi na spacery. 

Poprawy u mnie żadnej; powodów do wkurzania się jeszcze więcej, ale jak wspomniałam zostawiam sprawy swojemu biegowi. No dobra , nie całkiem , na razie tylko się staram zostawić . Może się wszystko rozwiąże do końca miesiąca . A może nigdy ... Okaże się za jakiś czas. 

Co więcej ? Nic szczególnego ; prozaiczne, powtarzalne czynności jak co dzień . Byłam u matki jak co tydzień . Znów foch na wszystko ; lodówkę sobie wyłączyła, bo jej nie pasuje , telefon do niczego itd . zapomniała ponarzekać na telewizor  . I oczywiście znów bałagan w kuchni. nawet nie miałam siły  tym razem odpowiednio zareagować . Mam tę świadomość ,że lepiej nie będzie , może najwyżej w porywach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz