babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 22 czerwca 2020

22.06.2020 Szkodniki

czyli mój młodszy synalek z pracusiem. Wykosili mi dziś moją łączkę . Myślałam ,że mnie trafi ! Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Sklęłam ich jak nigdy i dla lepszego efektu trzasnęłam drzwiami. Co z tego jak kwiatki , które już zaczynały kwitnąć przestały istnieć , a trawka ma 4 cm wysokości. 
No a tak poza tym , mamy właściwie już lato. To kalendarzowe , podobno. Jak dla mnie to i tak dopiero za dwa dni , ale niech im tam będzie. 
A skoro lato , to i letnie zmiany czas wprowadzić .

6 komentarzy:

  1. Oj tam , wiadomo , chcieli dobrze a wyszło niezręcznie . Moja łąka raczej też pójdzie pod kosiarkę , nie tego oczkiwałam , ale ja nigdy serca nie miałam do prac w ogródku . Wygląda jakby leń był właścicielem . Nic to uczę się . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co sobie głowe kosiarką zawracać. Teraz moda na nie koszone , bo ponoć wilgoć trzyma i schładza ziemię. Myślę ,że coś w tym jest . Buziaki!

      Usuń
  2. Wyglada na to ze te łąki trawnikowe to tylko na fotkach pieknie wyglądają. Może to koszenie im wyjdzie na dobre bo odrośnie mocniejsza. Ale wiem co czujesz. Niestety z chłopcami tak jest
    Nie dociera co się mowi bo pewnie mowilas o tej łączce ze na nią czekasz. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam i to nie raz . A im się coś ubzdurało, że jak łąka to ją trzeba skosić . A już ładnie wyglądało i kwiatki zaczęły rozkwitać.Ale może faktycznie odrosną mocniejsze.

      Usuń
  3. Wszystko odrośnie - i trawa i kwiatki łąkowe. Też mam w ogrodzie trawę tzw.kwietnik łąkowy i wszystko po koszeniu odrasta i kwitnie na nowo. Więc proszę się nie martwić i nie dąsać na syna :).
    Wiadomo, że w pierwszej chwili żal skoszonej łączki ale będzie jeszcze piękniejsza .Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło znów Cię gościć . Pocieszyłaś mnie , bo po tej akcji trawniczek stracił na wyglądzie , ale skoro ma odrosnąć to przeżyję

      Usuń