babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 14 kwietnia 2020

14,04 .2020 Piętnaście sztuk

maseczek dziś uszyłam i trochę mi przez to siedzenie w jednej pozycji w krzyżu skrzypi.  Jeszcze mam do uszycia ze trzy - cztery . Dwie się do użytku nie bardzo nadają , bo musiałam wypróbować . Znaczy nadają się , ale wyszły trochę krzywe . Są w piratów , w autka , żeglarskie , w kropki , w gazetę , kropki i w krateczkę .  Pokażę przy okazji jak obfotkuje przed rozdaniem . 
No i to by było na tyle dzisiaj . 

4 komentarze:

  1. Maseczki są koniecznoscia nie tyle z ostroznosci ile dla spokoju sumienia. Pokaż fotki. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak człowiek musi ... Pokażę ale jutro, bo zostawiłam w biurze kabelek do ściągania zdjęć .

      Usuń
  2. Uparłam się, że wyszydełkuję! Póki co, już 4 razy prułam. Ale się nie dam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo! Ambitnie ! Pochwal się jak już będzie gotowa.

      Usuń