babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 12 kwietnia 2020

12.04.2020 Świętowanie


Wczoraj za zająca wielkanocnego robiłam , zawiozłam mamie koszyk z przysmakami świątecznymi. I nie ja jedna , bo spotkałam koleżankę z bloku obok . Teraz koleżankę , ale to jej starsza siostra jest moją rówieśnicą . Jako 9-10 latki woziłyśmy tę wczoraj spotkaną w wózeczku. M też z koszykiem do najstarszej z sióstr się wybrała. Matka wcale się nie pogniewała , że zostaje w domu , odkąd nie może sie spotykać ze swoimi przyjaciółkami z klubu emerytek zaczęło do niej docierać , że musi siedzieć . W piątek gmina roznosiła emerytom maseczki więc zadowolona , bo dostała i nie mogła się nadziwić, że tak dbają o emerytów. Młodzież przyjechała dziś na śniadanie , z jedzeniem w bagażniku, żeby w razie czego mieć ściemkę dla policji , że niby się seniorami opiekują i jadą zawieść świąteczne przysmaki.  Tak jak było powiedziane : zjedliśmy śniadanie, wypiliśmy kawę i pojechali każdy do siebie. Jakoś nikt nie miał nastroju do szaleństw i żartów i nawet dzieciaki nie wymyślały żadnych szalonych zabaw . Po śniadaniu poszli do sypialni i urządzali wyścigi samochodowe autkami na pilota . Koszyk spełnił swoje zadanie , zrobiłam jak mi się marzyło . Święcone po staremu. Pokażę w najbliższym czasie fotki. Resztę dnia spędzamy na podskubywaniu smakołyków i oglądaniu historycznych programów .Dziś leciał na discavery historia świetny cykl o legendach i mitach . Jaki miały wpływ na społeczności , w których powstały i jak się zmieniały wraz ze zmianami następującymi na świecie . A teraz popijamy białe winko - przyjmijmy , że w celach dezynfekcji . I tylko cisza za oknem , nie dobiega nawet zwykły hałas z A2 , czasem tylko patrol policji na sygnale przeleci. 


6 komentarzy:

  1. A ja na seansie filmowym w kanalplusie. Obejrzałam Czarny Mercedes, a teraz oglądam Boże ciało!
    Pozdrawianki Świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie mam cierpliwości do filmów fabularnych . Oglądam dokumentalne. Miłego ogladania !

      Usuń
  2. A ja w Internecie bo włoskiej tv nie trawię poza kilkoma programami. I tak dzień przeleciał. Jutro kolejny świateczny dzień ale dzień podobny do dnia. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt , podobne te dni do siebie . Ja po woli już też odpuszczam tv. Co najwyżej ulubione kanały historyczne oglądam i nadal nie mogę się zabrać do książek , za to jak dopadnę to będę czytać do oporu.

      Usuń
  3. Ja przy muzyczce z RMF , telewizora jak gdyby nie było . Mama podniosła mi ciśnienie , tym razem przez telefon i nosić mnie zaczyna , zwykle sprzątam w takiej sytuacji , ale dzisiaj nie wypada , jutro to już chyba prać zacznę . Jednak wolę jak dom mam oblegany . Całusy ogromne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nasze mamy! Pranie mówisz ? To chyba dobry pomysł. I też pewnie za to się zabiorę . Na razie nie będe maszyny do szycia uruchamiać , dopiero po święcie .

      Usuń