babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 marca 2020

22.03.2020 Niedziela jak niedziele

W sumie to nie różni się niczym od innych . Posiedziałam sobie w wannie od rana , nałożyłam maseczkę , naolejkowałam włosy , pooglądałam od rana ulubione programy na kanałach historycznych i dokończyłam wielkanocne owieczki ( zabawne są ) . Wszystko to bez pośpiechu. Bez pośpiechu przygotowałam też obiad . Mężuś odespał tydzień pracy i czytał zaległe wiadomości i meile . Po drodze , bez pospiechu popijaliśmy sobie kawy , pogadaliśmy . Gadanie nam wychodziło zawsze . Przez blisko 39 lat małżeństwa tematów do gadania nigdy nam nie brakowało . A teraz jest na to czas. Po obiedzie nawet sobie drzemkę ucięłam i to taką solidną dwugodzinną . Dawno mi się nie zdarzyło ,żeby tyle spać w dzień.
Zastanawiam się jak będzie przebiegać następny tydzień , bo już wszystkie większe zakłady u nas zamknęły bramy i albo ludzi na urlopy wypchnęłi , albo postojowe płacą . A my ?  Ano nie wiem . Na razie nas koronowany wirus nie dotknął . Nasz teren wciąż od wirusa wolny i oby tak zostało. 
Jak będzie wyglądała Wielkanoc?  Dobre pytanie... Najgorsze w tym wszystkim jest to zawieszenie w próżni. Nie wiadomo jak sytuacja się rozwinie i co będzie wieczorem , następnego dnia , za tydzień...  Nie boję się , ale bezradność i brak kontroli nad codziennością źle na mnie wpływa.  próbuję to odreagować przy robótkowaniu , pracy w domu i biurze , muzyce , skutek jednak marny . 
Co dalej ??? 
Na najbliższy tydzień mam plany domowo - porządkowe; przerzedzić zabawki dzieci , wysprzątać łazienki i  sypialnię - tylko to mi zostało z wiosennych porządków. Może przemaluję szafę w holu . Szafa do wymiany za jakiś rok , ale czemu nie? Coś trzeba w tym domu robić.  Przez tę epidemię szafka na buty doczekała się naprawy , wypadła z prowadnic i przez to blokowała się przy próbie otwarcia . Mężuś naprawił kilka dni temu.  Może "jaskinie dziadka" w końcu wyremontujemy jak tak dalej pójdzie. 

2 komentarze:

  1. Tak porządki i domowe naprawy przynoszą trochę spokoju. I niech tak zostanie. Nie widziałam Cię u mnie. Kłopoty z komentowaniem?
    ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem , sprawdzałam i nawet odpisałaś . Buziaki, oby jutro przyniosło coś dobrego!

      Usuń