babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 21 grudnia 2019

21.12.2019 Ładnie wyszło

Choinka w kolorach zieleni i złota uzupełniona bombeczkami - miniaturkami i szklanymi aniołkami wyszła ślicznie. Akurat złotych bombek za dużo nie mam , bo złotego unikaliśmy . W tym roku taka fanaberia, ale przynajmniej nie jest przeładowana . I jak zwykle z choinką przesadziliśmy. Sięga prawie do sufitu , choć nie jest mocno rozłożysta więć się ładnie zmieściła w kąciku. Chatka z piernika i zimowy plac zabaw gotowe , dzieciaczkom z pewnością się spodoba, a za pakowanie prezentów powinnam medal dostać . Wszystkie są ciemnozielone, przewiązane złotymi wstążeczkami. Udało mi się też zrobić górę makaronu do zupy  grzybowej i wyczyścić "rodzinne srebra" . Żartuję z tymi srebrami . Mam kilka platerowanych naczyń do podawania potraw i stojak do butelek wina  i wymyśliłam , że jak już ma się błyszczeć to czemu ich nie użyć , zamiast po szafach trzymać. Na ciemnozielonym obrusie będą się pięknie prezentować . Niestety maja to do siebie, że ciemnieją , no to trzeba było wyczyścić. Mam do tego specjalne ściereczki więc szybko mi poszło. 
 Jeszcze tylko ubiorę świeżą pościel , tę w reniferki i właściwie mam robotę zrobioną . Od jutra zaczynam pichcić świąteczne przysmaki. 

4 komentarze:

  1. Niech Ci się gotują i opieką wszystkie znakomicie.
    Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Tobie też wszystkiego najlepszego ; spokojnych świąt i udanego pobytu nad morzem Buziaki!

      Usuń
  2. Pieknie to musi wyglądać. Wciąż czekam na zdjecia. A posciel w reniferki... Jutro u nas ogromna coroczna fiera czyli kiermasz swiateczny. Wszystkie ulice Starowki w kramach. Też mam zamiar kilka rzeczy kupić. Moze i posciel w zimowe motywy będzie Tymczasem wieje scirocco upalny wiatr. Ale na spacer po kiermaszu lepsza taka pogoda niż zimno. Calusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki będą , zdążyłam kilka dziś zrobić. U nas pogoda jak na Wielkanoc

      Usuń