babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 17 grudnia 2019

17.12.2019 Ostatnie trzy dni

20 większość zamyka rok . Próbujemy inwenturę zrobić , ale się nie da. Wciąż coś do zrobienia , napisania , policzenia . Mnoży się po prostu. Skończyliśmy około 20.00 , ale fakturę europejską ogarnęliśmy . Poprzez cyberprzestrzeń poszybowała do Hiszpanii. 
Ciasteczkowych choinek nie upiekłam. Może jutro , jeśli dam radę , bo jutro przyjeżdża wnusia na nocleg więc obowiązki babciowe na pierwszym planie. 
Trafiłam dziś na ciekawy artykuł . Nie doczytałam z braku czasu , ale początek i tak dał mi do myślenia ; mianowicie jak się mają święta do ekologii.  No tak , mają się , choćby z powodu ilości śmieci . Muszę się chwilę nad tematem zastanowić i pewnie coś napiszę . Ale nie dzisiaj. Padnięta jestem .

6 komentarzy:

  1. Czasem życie samo pisze scenariusz na temat zero waste. Nie będzie u mnie choinki ani zywej, ani sztucznej. Będzie własnoręcznie zrobiona z kartonu i sznurka. Ale rozumie, są jeszcze małe Wnuki, a to dla takich szkrabów zawsze się staramy w Święta!
    Ciepłe z Puchatym podrzucam na dobry czas! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frajda dla wnucząt rzecz oczywista . Takie żywe choinki i tak na pewno są bardziej ekologiczne niż te plastikowe. Przynajmniej z ozdobami nie mam problemu ; wykorzystałam stare, trochę przerobiła, to i owo przemalowałam . Zawsze to parę chińskich śmieci mniej. Tylko czy to coś da? Wątpię.

      Usuń
  2. Ekologia swiateczna. Pisz ciekawa jestem. Moze i Wam się uda do 20 zdążyć i mieć trochę wolnego. Potrzymam kciuki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy wyjścia , jak zawsze musimy się dostosować do naszych klientów. Dobre sobie ; pisz - tylko kiedy ? Ale wrócę do tematu , bo mnie gryzie.

      Usuń
  3. 17 grudnia już padnięta. To co będzie potem:) Może odpocznij przed tymi pracowitymi świętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy takie szaleństwa. W domu już na luzie . Wszystko mam, jako -tako wysprzątaliśmy więc zostały same przyjemności ; choinka , pakowanie prezentów, szykowanie przysmaków .

      Usuń