babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 18 grudnia 2019

18.12.2019 Obowiązki babciowe

Wnusia na noclegu , a jutro muszę dopilnować szkoły , angielskiego , nakarmić i w ogóle . Lodowisko czynne , wnusia chce na łyżwy. Pojadę z nią , choć sama nie pojeżdżę ; wciąż pobolewa mnie kontuzjowana latem stopa , zwłaszcza jak długo chodzę albo stoję . Trochę się obawiam ,że jazda na łyżwach zaszkodzi. 
Upiekłam dziś cynamonowe gwiazdki , z których posklejam choinki . Znów coś popchnięte. Chatka z piernika wyschła i jest gotowa do ustawienia jej w charakterze dekoracji.  Jakoś mało świątecznie w tym roku ; temperatury na dużym plusie, w ogródku kwitnie mi smagliczka ( nieco przerzedzona , ale jednak) a do pracy chodzę w półbutach i bez kapelusika i rękawic , nawet mitenki nie potrzebne. W pracy nadal szaleństwo.
   W Kraju demonstracje w obronie niezawisłości sędziów. 

2 komentarze:

  1. Pogoda zgodna z prognoza. Najwazniejdzs atmosfera nie pogoda. Moja przyjaciółka w Australii ma lato i też dobrze. U mnie też mocno na plusie i mzy. Wilgotno. A Enusia wiadomo priorytet. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak tak śniegiem na Wigilię sypnie to nastrój od razu świąteczniejszy.

      Usuń