babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 grudnia 2019

22.12.2019 Trochę świątecznego nastroju

Pierwszy dzień zimy dzisiaj czy coś pomyliłam? W każdym razie przez okno tego nie widać . Pogoda wielkanocna . Ale kalendarz swoje a pogoda swoje . A zgodnie z kalendarzem najmilsze święta w roku już za dwa dni. Jutro ostatni dzień w biurze , nieco skrócony w moim przypadku, bo trzeba jedzonko szykować na wieczerzę . Inne sprawy mam zorganizowane . Fotek też parę zrobiłam i właśnie je zaprezentuję poniżej.
Może zacznę od zwykłych robótek , tych nie świątecznych :


Ubranko dla smoka i na życzenie wnusi truskawka - nie chce mi na razie zdradzić w jakim celu ta truskawka , ale skoro wnusia prosi , babcia robi - od tego są babcie przecież 

:






A teraz świątecznie :  

Choinki  , zaraz po wykonaniu i na swoim miejscu czyli przy wejściu na szafce do butów 











Chórek anielski - chyba najbardziej udane moje handmadziakowanie - jak wyżej, zaraz po wykonaniu i na swoim miejscu , obok etażerki z kolekcją kamieni 









Stały kącik ze skrzynią na płyty w roli głównej, nadal w czerni , ale  tym razem w połączeniu iście bizantyńskim : czerń, ciemna zieleń i złoto 





"Na kominku ogień płonie ..." - nie u mnie nie płonie , bo niestety nie mam takich możliwości , mam tylko taki niby - kominek , na którym układam różne dekoracje . Tym razem zimowy plac zabaw . 







Za świecącą choinkę robi  stara naftowa "łampa - czudo" , ktora się zadomowiła na niby -kominku

A na niższym "piętrze" spotkanie "mieszkańców lasu : skrzaty, leśne zwierzaki , renifer, nawet miś polarny . 


W saloniku dużo się dzieje : jest już choinka i prezenty :







I chatka z piernika - na leśnej polance - niestety trochę mi nie poszło, muszę ponaprawiać ludziki 






A w kuchni : 






Pachną pierniczki ; na zdjęciu tylko część - zrobiliśmy ich dużo więcej , zdobiły dzieci 






Cukrowe laseczki - motyw z obrusu w prezenty, razem z gwiazdą betlejemską i świecą zdobią kuchenną szafkę 




 


Dzbanki a la PRL , foremki do babeczek i pierniczków zajęły miejsce na kuchennym stole , na obrusie w prezenty- obrus trochę kiczowaty , ale i tak urokliwy 




  Na świeczniku zawisły latarenki ( leżały parę lat na pawlaczu aż doczekały swojego dnia ) - zamiast świeczek kolorowe stroiki 







No i jeszcze miejski klimacik - na razie nie mam nic więcej , ale nadrobię ( mam nadzieję ) 













Miłego przedświątecznego wieczorku ! 









4 komentarze:

  1. Przepiękne handmadziaki!
    Podziwiam inwencję twórczą!
    Buziaki znad morza ślę! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ! Pomysły faktycznie mam , z wykonaniem gorzej , bo jednak tego czasu wciąż mało . Pięknego pobytu nad morzem , pięknych Świąt , pięknego , kolejnego roku i następnych ! Buziaki!

      Usuń
  2. Jednym slowem napiszę. Przesliczne i wkomponowaly się w klimat swiateczny. Tylko podziwiać co niniejszym czynie. ***

    OdpowiedzUsuń