babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 21 września 2019

21.09.2019 Świętujemy

popijamy pyszne południowo - afrykańskie winko i pyszną herbatkę .  Sobota mi trochę nie wyszła , a to wszystko przez to, ze małżonek wrócił p 1.30. Gadaliśmy potem z godzinę no i spanie mi przeszło. Zasnęłam około 4.30 i spałam prawie do ósmej. No i tym sposobem już straciłam trochę czasu. Mężuś zadowolony z wyprawy , przywiózł czeskie piwo dla chłopaków , słodycze i kilka drobiazgów dla maluchów . Na długiw wybieranie pamiątek nie mieli czasu. A i fajne gadżety w prezencie od organizatora ; plecak i kurtkę do biegania . W sklepach jak to przed niedzielą bez handlu przewalały się tłumy więc znów mi zeszło. Jedynie na zieleniaku było jak zwykle czyli luz i spokój.  Jak już skończyłam zakupy i inne sprawy , czyli odstawienie ciuchów do czyszczenia i prezent dla mężusia to zrobiło się wpół dwunastej. Robota z głowy . Zabrałam się do gotowania zupki dyniowej na obiad . Pyszna wyszła i w sam raz na dzisiejszą pogodę , lekko rozgrzewająca.  Po południu pojechaliśmy do teściowej , bo chciała złożyć życzenia mojemu małżonkowi . Nie chodzi już prawie wcale . Ledwie po domu się przemieszcza . Schody stały się przeszkodą trudną do pokonania. Wychodzi tylko gdy musi iść do lekarza. No to pojechaliśmy . No a powrocie czas był wziąć się do następnej roboty; makaronu w ilości na trzy kompanie wojska . Jutro rodzinka na rodzinny rosół się melduje i urodziny mężusia.   Będzie się działo. 

4 komentarze:

  1. No taki domowy makaron dla calej rodzinki na rosole to wyzwanie. Ale jaka satysfakcja. Szybko minęła Ci ta "słomiana wdowa". W ogole ten czas nic nie zwalnia a wciąż pędzi. Już i kalendarzowa jesień za progiem. Wedlug mnie 23 wrzesnia. Ale teraz to już nic nie wiem. Wszystko się pozmieniało. Milego wieczoru i milego rodzinnego świętowania świętowani.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poświętowaliśmy , dziękuję . No tak, to już jutro jesień . Ja też już nie wiem co z tymi porami roku.

      Usuń
  2. Serdeczności dla małżonka i udanej niedzieli z całego serca życzymy .

    OdpowiedzUsuń