babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 16 września 2019

16.09.2019 Sprawy babusine poniedziałkowe

Nowy tydzień się zaczął , nowe sprawy na horyzoncie. Umówiłam na piątek. Wcześniej nie da rady , ale perspektywy rozległe. 
Jakieś plagi egipskie ; wnusia chora - ze szkoły przyniosła , nasi serwisanci chorzy , matkę mi znów nadciśnienie dopadło . Plagi , jak nic .  Do szpitala tym razem matki nie zawoziłam , kazałam wziąć dodatkową tabletkę na obniżenie i się położyć ( było się kiedyś pigułą ) , stwierdziłam , że nie ma sensu , bo podadzą jej coś na obniżenie , a potem będzie siedzieć znów siedem godzin i nikt się nią nie zajmie i że jeśli jej po drugiej tabletce nie przejdzie to zawiozę . Po godzinie zadzwoniłam i już było dobrze. A jak kończyłam pracę , to już matka zdążyła do miasta po zakupy polecieć i nawet mi przyjeżdżać nie kazała. Spoko, podjadę w środę , zgodnie z planem . 
W środę mężuś do Czech jedzie , na takie szkolenie z wycieczką . W nagrodę za dużą sprzedaż. Niech jedzie. Zobaczy jak to robią inni. 
Ochłodziło się i to tak konkretnie . Sweter musiałam założyć , bo jak usiadłam to zmarzłam. 

4 komentarze:

  1. Dzieciaczki po wakacjach często choruja! Odpowiednie leki, przytulanie i insze cudawianki od Dziadków, to najlepsze lekarstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jak jeszcze pracowałam w zozie to mielismy takiego starego doktora ( moje chłopaki mówili na niego pan doktor dziadek) to samo zalecał : " nosić dziecko , nosić . Działało .

      Usuń
  2. Skok temperatury a właściwie szok. Organizm reaguje w skupiskach. Cóż jesień. U mnie na szczęście ciepło to i jesień z zimą będzie krótsza. Kilka dni bez drugiej połowy dobrze robi. Buziaki i dbaj w tej zimnicy o siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało przyjemny taki nagły skok , ale ja się czuję lepiej niż w upał , tyle, że muszę sobie ciuchy odpowiednie przygotować , bo w zasięgu ręki mam letnie.

      Usuń