babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 20 września 2019

20.09.2019 Wyjątkowo spokojny ten piątek

Nie działo się dosłownie nic . Ze trzy telefony na krzyż . Chłopaki oczywiście robili swoje , ja mniej , bo z robotą wyrobiłam się wczoraj. Dziś miałam tylko kilka drobnych spraw do załatwienia. Dawno mi się już taki dzień nie przytrafił . A co tam , przetrzymałam . Nie powiem , gdyby nie internet byłoby nudniej , a tak poczytałam to i owo . Głównie informacje gospodarcze i prawne. 
W domu jak to w domu . Zabrałam się za przetrząsanie szaf z ciuchami i przekładanie. Przy okazji przerzedziłam . U małżonka też . Zakup ze 2-3 koszul wskazany , zimowe buty też konieczne , ale to jeszcze chwilę. Swoje ciuchy też przerzedziłam nawet całkiem solidnie Spokojnie mogę sobie ze dwie nowe rzeczy na zimę sprawić . Stwierdziłam ,że nie mam bardzo grubych , zimowych swetrów czy bluz i sukienek jak to było kiedyś . Same bawełniane . Jeden nieco cieplejszy sweter , który i tak w ubiegłym roku nosiłam w sumie z 10 dni albo i mniej.Wyszło, że  globalne ocieplenie widać nawet po mojej szafie ! To samo ze spódnicami i spodniami. W ubiegłym roku niemal całą zimę przechodziłam w przejściowej kurtce.i lekkim kapelusiku oraz botkach. Kozaków nawet nie wyjęłam z kartonu. Coś z tym ociepleniem jest na rzeczy. Żartuję oczywiście , wszystkim wiadomo jak dziś sytuacja klimatyczna wygląda. 

Czekam na mężusia. Wracają z Czech , ale będzie dopiero około pierwszej w nocy. Pół godziny temu dojeżdżali dopiero do czesko-polskiej granicy.
Plany na jutro nie wiadome. Wszystko zależy od pogody . Może zajrzymy na działkę ?  A jeśli nie to i w domu coś się znajdzie.  Mężuś jutro obchodzi 59 urodziny . Musze jeszcze jakiś prezent zorganizować . Może ten niedoszły obiad u Hindusów? 


4 komentarze:

  1. Czasem dobrze "dać na luz", odsaperować się o życia, zajrzeć w Siebie! Ale cóż - bez robienia czegokolwiek nie potrafisz! Może sprobuj czasem! ;-)))
    Serdeczności dla Ciebie i wiele Dobrego oraz Zdrowia przede wszystkim dla K.! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Ka. I tak mi dobrze zrobiły te trzy dni bez pośpiechu i spinania , nawet poczytałam książki parę godzin . A przy robocie dobrze mi się myśli

      Usuń
  2. Szafy odchudzone. Jest miejsce na nowe ciuchy. Rzeczywiscie zima była jakby jej nie było. mnie też przecież róże kwitły bez przerwy. Za to teraz powiewa wiatr chlodny i wyziebia kąty. Najlepsze życzenia dla Małżonka. Udanego świętowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie noc była zimna , jak wychodziłam dziś po zakupy było tylko 2 stopnie na plusie .

      Usuń