babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 19 września 2019

19.09.2019 Fart i niefart

albo raczej odwrotnie. A wszystko przez to,ze poniosło mnie na łazęgę po sklepach .  Zamówiłam sobie kilka dni temu płytę zespołu Epica . Rarytasik taki , wszystkie najlepsze kawałki na dwóch cd. I dziś własnie dostałam sms, że jest do odbioru. No to się wybrałam do empiku odebrać . No i po odebraniu i obejrzeniu książek i czasopism wszelkich skorzystałam z okazji i poszwendałam się po sklepach . Obejrzałam buty , potem chińszczyznę świąteczno-halloweenową i inne mydło i powidło w kiku i pepco, ciuchy dla małżonka w sklepiku z męskim odzieniem , potem znów buty i torebki i na koniec zajrzałam do sklepów z ciuchami , najpierw dla dzieciarni , potem ewentualnie dla mnie , bo to ten sam sklep ale po drugiej stronie alejki. Nic specjalnego nie było ,ale w dorosłym sklepie leżały fajne ciemnozielone sweterki , nie zbyt grube . Postanowiłam przymierzyć . I wtedy zgubiłam kopertę z płytą . Zorientowałam się ,w chwili gdy wychodziłam ze sklepu . Sweter był trochę za mały - miał z założenia trochę wisieć na osobie. Na mnie nie wisiał więc nie kupiłam . Zaczełam szukać , popytałam ekspedientek, potem szukałam w przymierzalni i nie było. Nikt nic nie widział. Zła jak osa już miałam wychodzić , ale zadzwoniła moja komórka. I tu fart . Zadzwonił pan e Empiku , że pani znalazła w sklepie odzieżowym moją paczkę i ją odniosła do empiku i mogę odebrać . Myślałam, że  podskoczę z radości ! 
A tak poza tym zaszalałam ; kupiłam bilety na jeszcze jeden koncert w tym roku. Na Celitic Women. Koncert trzy dni przed występem Sary , ale a Poznaniu więc żadna wyprawa . Meżuś też to lubi więc będzie dodatkowa frajda dla nas. Bilety nie były zbyt drogie i niestety trafiłam na ostatnie sztuki więc dość odległe miejsca , ale Sala Ziemi nie jest zbyt wielka więc coś nie coś zobaczymy. 

2 komentarze:

  1. Ale super. Takie reakcje pozwalają uwierzyć w ludzi. I jeszcze koncert w tle. Super. :)*

    OdpowiedzUsuń