babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 25 lutego 2019

25.02.2019 Załatwione

tomografia matki znaczy . Jutro wyniki mam do odbioru . Pozostanie załatwić wizytę kontrolną u neurologa. 
Jakiś dzień dobroci dla parkujących mi się trafił. Załapałam się na darmowy parking prawie dwie godziny . Jak wjeżdżałam na parking przyszpitalny była uszkodzona bramka . Automat bilety drukował , ale się nie otwierało. Portier ze szpitala otwierał kluczykiem i kazał z opłatą przy wyjeździe meldować się w portierni. Tak zrobiłam i tu zdziwko ; wydrukował  mi kod i nie kazał płacić . A przede mną facet płacił . Ciekawostka taka ... Nie mam pojęcia dlaczego . 
Dzień już mi się posypał , ale i tak zdążyłam całkiem sporo pozałatwiać . Dwie godziny z haczykiem mnie nie było a spraw na biurku miałam już na kilka godzin. Jutro będę kończyć. 
Po południu przyjechali do nas wnuczkowie na kilka godzin. Rodzice na ciuchowe zakupy się wybierali . Były bajki , zabawa autkami i fajna rozmowa ze starszym wnuczkiem . Bardzo lubię z nim rozmawiać . Zadaje całkiem mądre pytania i wiele rzeczy rozumie . A dzisiaj nas chwalił, że my lubimy ich zabierać na różne  wyprawy i to jest tak fajnie . I dużo ciekawych rzeczy się dzieje . Umówiliśmy się na basen jak trochę wydobrzeją , bo na razie obaj zakatarzeni chodzą .I oczywiście wyściskał mnie za misiowe ubranko  

2 komentarze:

  1. Czyli dzień bardzo udany. Niech taki będzie caly tydzień. :)***

    OdpowiedzUsuń