babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 24 lutego 2019

24.02.2019 Dziś parę fotek


To po kolei : 
Tak mnie widzi moja wnusia ; nabazgrała mi taki portret na biurku , na takim podkładzie , gdzie robię sobie szybkie zapiski ; cechy chrakterystyczne : koczek , naszyjnik i motyw drzew bez liści na bluzce - nic dodać nic ująć 




 I moja działalność robótkowa - jedno z zadań babciowych : plecaczki  Minionki 
                                    dla starszego wnusia 

i nieco mniejszy dla młodszego wnusia , razem z workiem na kapcie 


      Mitenki wnusi ; w kształcie smoka Szczerbatka z bajki o obrońcach Berk oczywiście 
 


                      A w domu mam wiosnę , wszystko kwitnie : storczyk , amarylis , gerbera 



azalia i te fioletowe dzwoneczki 




Misiu modny ; w ostatecznej wersji ma  sweterek , spodnie i żeglarską bandanę na szyi ; planowana czapeczka się nie sprawdziła


A poza tym , niedzielne nicnierobienie .

6 komentarzy:

  1. Brawo Ty! Masz złote ręce nie tylko do prac ręcznych ale i do kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kwiatów raczej nie bardzo, dostałam prawie kwitnące , ale na razie się trzymają nie źle.

      Usuń
  2. Plecaczki wymiatają. Mogłabyś z tego zrobić trochę kasy. Domowa wiosna urokliwa. A mitenki fajne. Chwalę wszystko:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodzież też mi to mówi, może kiedyś będe w ten sposób do emerytury dorabiać

      Usuń