babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 8 listopada 2018

8.11.2018 Sprawy babusine


Następne rogale pojechały na podbój świata . Było dziś parę niespodzianek ( o czym świadczyły telefony z podziękowaniami ) , będzie kilka i jutro. I bardzo się z tego cieszyłam . Miło sprawić komuś taką niespodziankę . 
Napracowałam się jak zwykle, a popołudnie i wieczór jestem sama . Mężuś wciąż w pracy, chłopaki też.  Takie czasy . Nic nowego o tej porze roku . 
Jutro muszę udać się na zakupy a to znaczy ,że muszę się urwać z biura . A trochę tego mam . Najważniejsze to prezent dla mojej wnusi na urodziny . Oczywiście coś ze smoczej bajki. Ale sukienkę też wykombinowałam całkiem ciekawą . Już do mnie jedzie , razem ze spódnicą dla mnie. No i jeszcze parę innych zakupów. 
Słucham i patrzę na tak zwane przygotowania do święta niepodległości i im dłużej na to patrzę , tym bardziej nie chcę świętować . I nie będę . Jedyne co możemy świętować to naszego regionalnego Św. Marcina . Może zrobię o tym osobny wpis , może nie . Dodatkowy dzień wolny w poniedziałek , uchwalony w pośpiechu i dla przykrycia braku organizacji innych wydarzeń zdezorganizował wszystkim życie zamiast ucieszyć . Pomysł fajny - raz na sto lat , czemu nie, ale ludzie powinni o tym wiedzieć przynajmniej pół roku temu  , żeby sobie zorganizować życie. My przeżyjemy , jesteśmy małą firmą łatwo nam się przeorganizować, ale dzień i tak nam ucieka i spowoduje opóźnienie w realizacji zleceń . 





3 komentarze:

  1. Dzień odpoczynku się przyda. A o obchodach mam nadzieję przeczytać u Ciebie. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywołałaś temat u siebie więc pewnie jutro coś napiszę i ja. Ale łapy opadają na tę nieudolność.

      Usuń
    2. p.s. pozdrowienia dla Lenyaleksandrowny , może pamięta jeszcze hannęmarię

      Usuń