babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 31 października 2018

31.10.2018 Tyle na głowie mam.


że na kilka wpisów by wystarczyło . Codzienność daje mi się we znaki z powodu upierdliwych drobiazgów.  Przytłacza mnie sytuacja w Kraju coraz bardziej ponura i frustrująca . Do głowy cisną mi się różne myśli egzystencjalne, jak to przy okazji Święta Zmarłych . Do tego kłopoty z matką. Trochę tego jest . Nie daję się . Po woli popycham do przodu  i panuję jak zwykle nad sytuacją. A wpisy zrobię , w swoim czasie . Kiedy znajdę ten czas nie wiem , ale znajdę .
Długi weekend nie dla nas . Część klientów pracuje a my mamy tyle pracy ,że na stratę jednego dnia nie możemy sobie pozwolić. 
Urwałam się dziś na zieleniak po kwiaty. Dziwne ale było ich bardzo mało jak na dzień przed Świętem Zmarłych . Wymyśliłam sobie złociste chryzantemy i z trudem takie znalazłam .W tym roku same białe i żółte. Może to z powodu suszy ?  Ale mam , kupiłam i nawet jakoś specjalnie nie przepłaciłam. Jak zwykle odwiedzimy cmentarze , w południe stary , gdzie są groby naszego wnuczka , mojego ojca i pradziadków mojego męża i który jest ściśle związany z historią miasta a po południu na nowy, gdzie spoczywają dziadkowie męża , nasze dalsze rodziny i kilkoro znajomych . I chyba jak zwykle dzień zakończymy u teściowej na kawie. To już rodzinna tradycja. I niech tak zostanie . 
A że się nie daję , to taki mały humorystyczny obrazek wrzucam ; halloweenowy 
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni - autor nie wiadomy 





2 komentarze:

  1. tak dzisiaj dzień pamięci i u mnie nawet pada i zamglony świat. Wpisał się w klimat Dnia. Obrazek bardzo sympatyczny. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie z tą pogodą ; u nas prawie lato ; 18 stopni na plusie . Potrzebny taki dzień dumania.

      Usuń