babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 22 października 2018

22.10.2018 I w końcu jest !

Prawdziwa jesień. Jeszcze kilka dni temu temperatury powyżej 20 stopni , a dziś skrobanie szyb w aucie i szron na trawie a po południu deszcz, który pada - nie mocno ale jednak od 3 godzin . DESZCZ!!! Po raz pierwszy od 223 dni ! Tak długo w naszym mieście nie padało. Mnie tam nie wadzi , lubię jesień , tę z deszczem też . 
Temat przesyłki z piątku ogarnięty . Nie ma nikt w kraju tego towaru. Sytuację uratował nam jeden z naszych kontrahentów . Zostały mu trzy sztuki po jakimś projekcie i dostaliśmy. Mężuś pojechał do Poznania , odebrał i temat popchnięty. Inne sprawy w normie - przynajmniej na razie. 
Wynik wyborów u nas nie zaskoczył; została stara ekipa z niewielkimi zmianami w składzie . Przedstawiciele obecnej ekipy dostali po łapkach . W obu radach , miasta i powiatu jest ich słownie sztuk siedem . Miasto będzie funkcjonować jak dotąd. I bardzo dobrze.  
I to by było na tyle. Wieczór spokojny , przy pachnącej herbatce a żeby było jeszcze przyjemniej zapalę zaraz świece w niby - kominku i na komodzie.

4 komentarze:

  1. I w naszym mieście jest nadzieja pis przegrał, na każdym polu, a mówią, że wygrali .I ludziska nawet na Podlasiu się ocknęli i zmobilizowali .Brawo ,jestem pełna dobrych myśli, naród nie jest głupi i to jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo Wasz włodarz mieć nie będzie , bo w sejmiku obenie rządząca ekipa , jak zaobserwowałam. I wiesz , kibicowałam mu w tych wyborach , pamiętając co mówisz o rozwoju miasta

      Usuń
  2. Wynik wyborów napawający optymizmem. Chyba zaczyna się zjazd w dół. :) A u mnie na szczęście wróciła ciepła jesień. Ja nie lubię tej zimnej wersji. A reszta u Ciebie w porządku i to cieszy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń