babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 25 października 2018

25.10.2018 Urodziny

trzecie naszego najmłodszego wnusia . Rośnij zdrowo wnusiu i ciesz się poznawaniem świata !!!  Świętowaliśmy dziś przy murzynku zamiast tortu - a co , mały ma swoje zdanie , zażyczył sobie murzynka , bo "tolta to ja nie lubię , tylko muzynka lubię ". No to mama upiekła murzynka. Ma cos po babci , bo ja też lubię murzynka i w ogóle ciemne ciasta .  Dostał od nas piżamkę z Psim Patrolem, kartonowy plac budowy do składania i bajeczkę z przygodami "psiego Patrolu. Uwielbia tę bajeczkę .  
Wczoraj opiekowaliśmy się wnusią więc dzień zdominowały obowiązki babciowe ; odbieranie ze szkoły , odrabianie lekcji , odprowadzenie na angielski i takie tam . No i krupnik - ulubiona zupka wnusi . Już nie ziemniaczana i grzybowa . Teraz dziecko lubi krupnik i zażyczyła znów sobie na obiadek. Czego się nie robi dla wnusi . Ja zresztą też uwielbiam tę zupę a i mężusiowi zasmakowała, chociaż jeśli chodzi o zupy to istnieją dla niego dwie : fasolowa i grzybowa. Reszta już nie musi. 
Na koniec zmajstrowałyśmy z wnusią korbolka - "Dyniunię" jak go nazwała wnusia , bo u niej wszystko musi mieć jakieś imię - na konkurs halloweenowy do  szkoły językowej . Dyniunia powstała ze starej koszulki , resztek starej poduszki , kilku wstążek i guzików i patyka znalezionego na trawniku. Powiązałyśmy to wszytko , doszyłam jej buźkę z guzików  , wetknęłyśmy patyk zamiast szypułki i korbolik na konkurs gotowy. Zajęło nam to z pół godziny. Przy czasie pokażę fotkę bo zdążyłam zrobić. 
A jutro !  KONCERT !!!  Zaczyna się o 20.00 więc się tu jutro nie pokażę zapewne , ale relacja będzie i może jakiś hiciorek uda mi się ściągnąć i zaprezentować .  

2 komentarze:

  1. Nie ma to jak znajomość swoich upodobań. Zapowiada się na konsekwentnego mężczyzne. Babcia jest często pogotowiem ratunkowym. Ale od tego babcie są. Udanego koncertu. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było "ratowanie ". Po prostu nie chciałam ,żeby wnusia cały czas tylko siedziała przy nauce i trochę frajdy ,że robi coś fajnego z babcią też miała. A z upodobaniami , to chyba rodzinne ; my wiedzieliśmy czego chcemy, nasze chłopaki i teraz ich dzieci

      Usuń