babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 20 września 2018

20.09.2018 Inauguracja

naszej maszyny do sprzątania podwórka . Sprawdza się i dmuchawa i odkurzacz. Wysprzątanie przybiurowych trawniczków zajęło mi 40 minut. Gdybym to wyciągała ręcznie trwałoby ze trzy godziny. 
Auta gotowe do odbioru. Właśnie dostaliśmy potwierdzenie od towarzystwa leasingowego. Jutro umówimy się z dostawcą .
Popołudnie leniwe , no może nie tak całkiem , ale bez pośpiechu. Posprzątałam na klatce schodowej po naszym remoncie . Robiliśmy to na bieżąco , ale jak już wszystko zostało powynoszone to stwierdziłam ,że zrobię poprawkę . Zagotowałam też zrobione ostatnio soczki , powidła i konfitury. Nie wiem czy jeszcze będę coś robić , ale owoce wciąż jeszcze są .  
Przynajmniej jedną sprawę mam z głowy. Sprzątanie po remoncie . 
Jutro urodziny mojego mężusia . Młodzież zaprosiłam z tej okazji na niedzielny obiad . 

2 komentarze:

  1. Bardzo miło się to czyta. Wszystko uporzadkowane i na swoim miejscu. Cała Ty. Najlepsze życzenia dla Męża. Zdrowia przede wszystkim i pociechy z nowych aut. :)**

    OdpowiedzUsuń