babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 21 września 2018

21.09.2018 Zamiast świętować

urodziny mężusia , siedzę w domu i jakieś drobne roboty krawieckie odwalam , a mężuś  pracuje . Tak wypadło i raczej tak będzie w najbliższym czasie. 
Załatwiłam dziś dwie rzeczy nie możliwe .  Jednak jestem dobrym negocjatorem , aż się dziwię , że mi się to udało.
Po niedzieli odbieramy auta . Co do starych decyzja zapadła . Sprzedajemy dwa najstarsze czyli moje i to , którym jeździł starszy synalek. Auto młodszego będzie teraz moje , a małżonek na razie zostaje przy swoim wanie. Oby szybko poszła sprzedaż . 
Jutro pilnujemy najmłodszego wnuczka . Zabierzemy go na działkę jeśli nie będzie padało . Mamy w planach porządki jesienne. 
Mały zostaje u nas , bo rodzice ze starszym jadą ni mniej , ni więcej tylko na kasting!  Do agencji reklamowej . Dwa tygodnie temu w trakcie wycieczki do zoo z kolegą i jego rodzicami załapali się na zdjęcia próbne . Dziś zadzwoniła do nich pani z agencji, że chcieliby zaproponować współpracę i zapraszają na spotkanie i rozmowy . Agencja współpracuje z firmami produkującymi żywność i ubrania dla dzieci .  Synowa była sceptyczna , ale podpowiedziałam jej żeby pojechali i porozmawiali,  dowiedzieli się jak by to miało wyglądać a potem podejmą decyzję . Wnusiu okazał się fotogeniczny. Kto wie co z tego może wyniknąć ... 


4 komentarze:

  1. Oooo ależ nowiny. Pewnie że trzeba spróbować jak trafiła się okazja. Gratuluję negocjacji. :)** a świętować będziecie w niedzielę na spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy byliśmy zaskoczeni .Poświętujemy jutro , już się mięsko na obiad piecze

      Usuń
  2. Super nowiny , warto nie przegapić, też kiedyś nie pojechałam z P.i do dziś się zastanawiam czemu ? Bo moje argumenty po latach oceniam jako tchórzostwo.Sto lat dla mężusia i otwierajcie szampana kochani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam , zawsze to jakieś doświadczenie. Dziękuję w imieniu mężusia.

      Usuń