babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 17 września 2018

17.09.2018 Jak zwykle

czyli praca .  I raczej nic ponad to. Wciąż jeszcze ogarniam sprawy domowe . Dzisiaj poukładałam w bieliźniarce , zrobiłam dwa słoiczki powideł i zblanszowałam fasolkę szparagową . Jak ostygnie , powkładam do woreczków i zamrożę . Na zimę jak znalazł . 
Wracają upały . A juz myślałam ,że odetchniemy. 
Na naszym rondzie zdarzył sie wypadek śmiertelny , pierwszy odkąd powstało rondo czyli jakieś 15 lat . Jadąc do domu utknęłam w gigantycznym korku . Zjechałam na stację paliw i pojechałam inną drogą i to samo . Okazało się , że więcej było takich co wpadli na ten sam pomysł. 
Szukamy jakiegoś ciekawego plafonu do naszego saloniku. Odnawianie w październiku.



2 komentarze:

  1. No tak. Znów remoncik.:) Tak to jest że jeden pociąga nastepne. A domowe sprawy są bez końca. To i tak bardzo bezpieczne rondo. **!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rondo pomogło, zanim je zbudowali mieliśmy 103 kolizje w roku i kilka wypadków śmiertelnych do tego . Na jakieś drobne stłuczki nikt nawet nie zwracał uwagi i nawet przez okno nie wyjrzał.

      Usuń