babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

27.08.2018 Nie idzie mi pisanie

Zajęć mam ostatnio więcej niż włosów na głowie i wciąż absorbuje mnie coś nowego i nie cierpiącego zwłoki. Tak , że na relację z wyprawy niestety czas przyjdzie za trochę . Zajrzałam tu na chwilę , żeby się zameldować i pewnie zaraz się ewakuuję . 
Jesień nie śmiało wyjrzała już z za rogu . Ochłodziło się wyraźnie . I tak lubię . Mam nadzieję , że upały już minęły i nie wrócą . 

4 komentarze:

  1. U mnie tez sie od piatku zacznie... bedzie goraco i pracowicie. Narazie jeszcze przygotowania a jak wiadomo im sie czlowiek lepiej przygotuje tym latwiej pozniej ogarnie nawarstwiajaca sie reszte. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest , ale u mnie wszystko jak zawsze nieprzewidywalne. Taką mamy pracę . Ciekawą ale zupełnie bez planu

      Usuń
  2. Dobrze ze zajrzałaś. U mnie wrócił upał. Dobrze powyżej 30. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za długo niską temperaturą też się nie nacieszyłam , dzis już znow gorąco.

      Usuń