babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 13 lipca 2018

13.07.2018 Dwa tysiące

wpisów ,  149607 odwiedzin . Brzmi imponująco?  Sama siebie podziwiam , że aż tyle tego popełniłam na przestrzeni 8 lat , bo na blogu jestem od marca 2010 . I z tej okazji bardzo dziękuję Wszystkim , którzy do mojej szafunierki zaglądają . Buziaczki dla Was !!!
                                                    (Obrazek pochodzi z cyberprzestrzeni, autor nie wiadomy )

A tak poza tym , to przynajmniej jeden z powodów do wkurzania mam z głowy . Parę jeszcze zostało.  
Z tematów remontowych , mam już pralkę i umywalkę w łazience . Prać mogę , umywalkę będzie można używać od jutra , bo klej musi wyschnąć .  Wyprałam już dwa ładunki prania ( jaka to przydatna rzecz pralka!) i jeszcze całe mnóstwo mam do prania , niestety na moją suszarkę więcej nie zmieszczę więc ciąg dalszy jutro. Trochę posprzątaliśmy , ale i tak do normalności daleko. Jutro niestety dzień pracy. Musimy się spotkać z klientem obgadać kilka spraw a potem robimy sobie luz i jedziemy do Poznania. Trzeba kupić prezent imieninowy dla wnusia na imieniny. To będzie piórnik z logo Kolejorza ( Lech Poznań) , bo wnusiu jest wielkim fanem tej drużyny , a właśnie od września  zaczyna naukę w szkole więc prezent będzie przydatny . Zamierzamy też kupić spodnie dla małżonka i też jakiś prezent imieninowy , kilka drobiazgów w Ikei i farbę do pomalowania drzwi. No trochę tego jest . 
W przybiurowym ogródku coś się zaczyna dziać ; dojrzewają pomidory , dziś zerwałam trzy sztuki i po przelotnych deszczach jakby trochę wszystko podrosło. 



6 komentarzy: