babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 25 maja 2018

25.05.2018 Wpadka numer dwa

w temacie łazienki. Umywalka do wc ( piękna - z białego mlecznego szkła ) okazała się jednak za duża . A wygląda na maleństwo. W niedzielę jedziemy wymienić . Na szczęście ta jest handlowa.  Długo się nią nie nacieszyłam . I jestem zła ...
Tematy rodo nam nie odpuszczają , wciąż mamy jakieś nowe zapytania i zlecenia. Dziś luzik po południu. Nie można wciąż tylko  pracować .
Zamówiłam sobie sukienkę , taką na chłodniejszy letni dzień . Długo ją oglądałam , bo nie lubię za bardzo niebieskości a jest ich sporo ,ale przecenili ją prawie o połowę  i jeszcze dodatkowy rabat dawali to się skusiłam. Jeśli mi nie podejdzie to najwyżej ją odeślę . 
Jutro planuję poszaleć w ogródku przybiurowym a po południu może w starym-nowym . Może , bo jutro dzień matki i trzeba odwiedzić moją matke i teściową , no i młodzież sie wybiera . Zamierzamy ich na lody i kawę do macdonalda zaprosić; mamy po sąsiedzku. A w domu bałagan więc nie bardzo mam ochotę podwieczorek w tych warunkach szykować .

2 komentarze:

  1. To znów okazja do poswietowania. Ja tylko życzenia odbiore. W Italii już był Dzień Matki. Zawsze druga niedziela maja. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jakieś wielkie to świętowanie , ale okazja żeby się spotkać jest.

      Usuń