babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 5 kwietnia 2018

5.04.2018 Trochę świąt po świętach

Były jak to u nas gwarne, wesołe , wypełnione radosnymi piskami dzieciarni a stole nie zabrakło tradycyjnych przysmaków . Popołudnie też rodzinne ale u teściowej na urodzinach ; obchodziła 85 lat. 
Reszta na obrazkach 

Na rynku zaroiło się od królików , do fioletowego uciekiniera ze Starego Browaru ( uciekł , bo u nas fajniej) dołączyła gromadka pomniejszych i wielki kogut - razem pilnują kosza z pisankami . Tych pisanek jest w mieście więcej , ale nie zdążyłam obfotkować ; a są piękne , z panoramą miasta i busem VW nazywanym potocznie ogórem.

Poniżej mój ulubiony skwerek - zmienia się wraz z porami roku i okazjami , ostatnio wyrosły na nim bratki i zagościły zające 



I pora zajrzeć w moje progi ; mazurki , tym razem w kształcie pisanek 

Z dekoracjami nie poszalałam w tym roku , parę świątecznych bukietów , ale niczym się nie różniły od tych z lat ubiegłych 




Stł tym razem w zieleni i bieli z niewielkimi żółtymi plamkami 




A tu mój pierwszy w przybiurowym ogródku  kwiatek tej wiosny

2 komentarze:

  1. Wszystko bardzo ładne a biurowy kwiatek przeuroczy. Na szczęście.:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Dziś kwiatków już jest całkiem sporo.

      Usuń