babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 6 kwietnia 2018

6.04.2018 I co ja babcia mam na to powiedzieć

Po pracy wpadła na chwilę starsza młodzież , syn miał do odebrania jeden drobiazg dla naszego klienta , a że nie zdążył do biura więc podjechali razem w drodze z zakupów.  I jak zobaczyłam wnusię to mi lekko szczęka opadła . Ubrała się w granatowe legginsy , szmizjerkę w kolorze jasnego dżinsu i skórzaną ramoneskę z ćwiekami i zamkami , czarną oczywiście . Mam prawie dorosłą wnusię!!! A jeszcze kilka miesięcy temu chodziła w słodkich , falbaniastych krynolinkach i koszulkach z postaciami z "Krainy Lodu " !!! 
Tak poza tym to jak to u nas ; praca nabiera tempa .  Magazynek się buduje i to szybko . Dziś już następna ekipa zabierała się do układania posadzki , a w tygodniu zrobią dach i bramę. I znów będę miała zajęcie. Trzeba będzie urządzić salkę szkoleniową . Mam już krzesła , ale dojdzie do tego stół , jakaś niska komódka na materiały szkoleniowe i ekran z projektorem .  Trochę zachodu przy kompletowaniu będzie . 
Ogródek zaczyna się zielenić . Dziś już kwitnie kilka irysków i wychylają się następne pąki . Weekend ma być ciepły więc z pewnością w poniedziałek będzie już bardzo kolorowo . 
Jutro bardzo pracowita sobota . Na szczęście dziś zrobiliśmy prawie wszystkie zakupy , jutro tylko pieczywo i jakaś wędlina więc dużo czasu mi to nie zajmie. Planowaliśmy podjechać do projektantki od łazienek , ale nie wiem czy zdążymy , bo niestety mamy sporo innych tematów do ogarnięcia. 
Kupiłam nowe "Moje Mieszkanie" , a w nim niespodzianka ; prezentacja mieszkania - loftu z mojego miasta . Twarz wydała mi się znajoma i właśnie mnie młodzież uświadomiła; kolega z klasy , z technikum mojego synalka ! W dodatku doskonale znam jego ojca . 

2 komentarze:

  1. Wnusia zmieniła image bo taka kolej czasu. Jeszcze nie jeden Cię zaskoczy. A wiosna wreszcie prawdziwa i u mnie. Nawet panią w morzu widzialam. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno , sama miałam różne manie na ubrania , chociaż w tamtych czasach to trochę inaczej wyglądało, braki w towarze itd. Sama wiesz.

      Usuń