babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 7 lutego 2018

7.02.2018 Spraw babusinych jak zwykle parę

Jakiś strasznie zawalony robotą tydzień mam. Wczoraj pisałam i pisałam i dziś od nowa i podobnie jak wczoraj nie skończyłam . Chłopaki też mają nie mało zajęć ale to dobrze , prędzej czy później przełoży się to na kaskę. Wiosna blisko , w perspektywie budowa magazynku więc każdy grosz się przyda. 
Po pracy zaliczyliśmy rundkę po mieście . Pojechaliśmy coś zjeść , potem do piekarni i lidla po najpotrzebniejsze zakupy. Objadłam się niemożliwie , ale były panierowane kalafiorki , które uwielbiam więc sobie włożyłam solidną porcję. 
A w domu zwykłe , codzienne drobiazgi. Odnowiłam ogłoszenie na olx o sprzedaży starego biura . Jak na razie dzwonią i się pytają ale jakoś nikt się nie zdecydował jak dotąd . Może tym razem nam szczęście lepiej dopisze i się chętny znajdzie. 

4 komentarze:

  1. Jak zwykle ostro pracujesz. Ja od kilku chwil mam kolejne wakacje i ciesze sie. Poczytalam twoje ostatnie wpisy. Tez uwielbiam Follet'a... chyba wszystko przeczytalam co napisal, ale po francusku. Bardzo wciaga! Historia w polskim wydaniu ostatnim jak dla mnie historia nie jest tylko politycznym badziewiem i strasznie mnie ta sytuacja obecna w PL denerwuje. Artykul pisze dla francuskiej prasy na ten temat bo dostalam zamowienie. Zalicza mnie wkrotce do wrogow narodu bo wizji PIS i prezydenta nie podzielam. Pozdrowienia cieple z Bordeaux

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo historia to nie jest jak napisałaś polityczne badziewie . Z historii należy czerpać i się od niej uczyć a nie sobie nią pogrywać . W kontekście tego co się u nas dzieje , zaliczenie przez tę ekipę do wrogów narodu należy uznać za zaszczyt. Powodzenia w pisaniu artykułu.

      Usuń
  2. Dobrze że wiosną pachnie. Może wreszcie ten lokal sprzedacie. Trzymam kciuki. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę , bo marzy mi się jakaś działka na wsi albo mini-mieszkanko w naszym bloku - tak po prostu jako inwestycja

      Usuń