babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 16 stycznia 2018

16.01.2018 Zima w moim mieście

nie zaskakuje drogowców. Już od września służby drogowe szykują się do zimy jak do wojny . Rano jak już odkopałam auto i ruszyłam do pracy główne ulice były odśnieżone i posypane solą a piaskarki i odśnieżarki jeździły już po tych mniej uczęszczanych. Miałam małą gimnastykę poranną , bo odśnieżałam podwórko. Tak trochę , od bramy do wejścia . Resztą zajęli się chłopaki. 
Trochę napadało ale za długo to ten śnieg nie poleży , bo nie ma mrozu , jakieś -1 do -2 stopni. 
Po południu pojechałam do matki. Klucze znalazła , a właściwie to znaleźli je pracownicy domu kultury i oddali. Dobrze, że poszła o nie zapytać , bo gdyby nie to , to nawet by nie wiedzieli czyje są. Znów jest jakiś problem z telefonem , właściwie to nie jakiś tylko ten sam co kiedyś; przychodzą wysokie rachunki a telefon zawalony telefonami od wróżek , tarocistów , reklam i czego tam jeszcze. Na dokładkę parę wezwań do zapłaty z 2 banków i chwilówki. Nie chciała mi powiedzieć o co chodzi ale jak na nią wrzasnęłam to się przyznała, że komuś podpisała kredyt. Nie chciała mi powiedzieć komu , żebym sie nie denerwowała ( !) ale ja swoje wiem . Na pewno za tym stoi ta jej wredna koleżanka . Łapy opadają . W przyszły tydzień muszę się zająć wyprostowaniem jej telefonu , co z tymi cudzymi długami zrobić nie mam pojęcia . Chyba ją z tym zostawię niech robi co  uważa skoro narozrabiała. Zabroniłam jej wysyłać kasę na jakieś wydawnictwo czy coś takiego . Nie rozumie ,że to są naciągacze , bo przecież jej przysłali kalendarz z Matką Boską . A swoją drogą wkurza mnie coś takiego; żerują na naiwności starszych ludzi i takie niby - wydawnictwo i operator telefoniczny . 

2 komentarze:

  1. Najłatwiej oszukuje się starszych ludzi. Oni są czesto bardzo latwowierni. A to łatwy klient. Nie docieka i nie pyta.Czesto zadowolony ze ma z kimś kontakt. Czesto to są ssmotni starzy ludzie. I na nich te hieny żerują. *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej , ale akurat moja matka ma nas , praktycznie po drugiej stronie ulicy mieszka nasz syn z rodziną a wszyscy jesteśmy pod telefonem i wciąż jej wbijamy do głowy , że jak czegoś nie rozumie albo ma wątpliwości to ma do nas dzwonić , ale nie . A mnie krew zalewa na takie oszukaństwo.

      Usuń